Zo 24/10/2010 Middelkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- simple plan freak
- Mountainbiker
Post by simple plan freak »
ik kom ook af, maar met welke banden?? strandbanden of nie?
greetzzz simple plan freak
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Hoezo, beter dan zwart terrilslijk???????S-Biker Gino wrote:Da's alleszins beter dan zwart terrilslijk...uncle sam wrote:sliekske wrote: en ik die dacht dat ge al dat zand maar niets vond.
Strandjeannet geworden?![]()
![]()
![]()
peis daje compleet verkeerd zijt zuh, niks toffer dan single tracks in de duinen en vliegen over de golfbrekers
Tot zondag mor ek vertrek loatte want komme van verre...
- Moustache
- Kerstman
Aah, ge doet gie heel dienen toer nie... Juste dat stik ip "'t strange" en ton Choufkes gan drinken...veeteeteetje wrote:Laat de pijltjes maar staan gelijk of dat ze staan.
Ik rij "geirn" tegen de wind in.(Wat daarom niet altijd rap moet zijn)
En wie dat niet graag doet moet hem maar wegsteken eventueel achter ik.
Het strand zit in het begin (allez,het langste stuk toch),dus we gaan daar allemaal fris het natte zand opvliegen.
Ik vind die passage altijd heerlijk.Met een heleboel op het strand vliegen en er één voor één uitwaaien.Daarna aanpikken were bij één om korterbij te komen,ne keer were overpakken en were moeten lossen om daarna were bij één in het "gat" te kruipen.Vervolgens piepedood op het einde komen om ofwel uwe vélo op uw "skoern" te "smitten" en van het strand te lopen of zoals uncle sam gewoonweg door het droge zand stuiven tot op het einde.En achteraf een choufke meer in het keelgat.
Meer moet dat niet zijn.
Hawel, da vond ik nu ook raar zie...cube biker ;-) wrote:cube biker"]Hoezo, beter dan zwart terrilslijk???????
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Ik heb er men strandsloefen onder liggen... Maar kdenk dak al mijn stuurmanskunsten ga moge bovenhalen op de polderstrokensimple plan freak wrote:ik kom ook af, maar met welke banden?? strandbanden of nie?
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
1. Wa is da hier met al da remgezever , gazze geven mijn gedacht
2. NIemand zegt dat ge uw schijfremmen niet mag meenemen , maar ge laat ze best in uwe camelback zitten
3. Pijltjes nie veranderen , de mannen die geen liefhebber zijn van wind op de kop moeten maar
* Omgekeerd op hunne velo zitten
* achteruit rijden
PS. Zie ik hier iemand die uit de kast komt betreft zijn "korte fluit"?
Allez , alst een beetje meezit tot zondag

2. NIemand zegt dat ge uw schijfremmen niet mag meenemen , maar ge laat ze best in uwe camelback zitten
3. Pijltjes nie veranderen , de mannen die geen liefhebber zijn van wind op de kop moeten maar
* achteruit rijden
Allez , alst een beetje meezit tot zondag
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
voila na een dagje hard labeur hangen de pijltjes voor het moment perfect
Morgen middag met de clubleden de diverse afstanden afhaspelen en nog een kijken naar de staat van het parcours, voor het moment perfect maar met de regen dat ze voorspellen ...
Hopelijk blijft het zondag droog en mogen we jullie allen verwelkomen op onze 11 de chouffetocht.
Zondag ochtend omstreeks 6 uur een laatste controle van het pacours.
Groeten
Morgen middag met de clubleden de diverse afstanden afhaspelen en nog een kijken naar de staat van het parcours, voor het moment perfect maar met de regen dat ze voorspellen ...
Hopelijk blijft het zondag droog en mogen we jullie allen verwelkomen op onze 11 de chouffetocht.
Zondag ochtend omstreeks 6 uur een laatste controle van het pacours.
Groeten
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
eila eila uit de kast ?????KUBA wrote:1. Wa is da hier met al da remgezever , gazze geven mijn gedacht![]()
2. NIemand zegt dat ge uw schijfremmen niet mag meenemen , maar ge laat ze best in uwe camelback zitten![]()
![]()
* achteruit rijden
Allez , alst een beetje meezit tot zondag![]()
remgezever ??? ik kies gewoon de optie die het minst zal kosten achteraf.
me schoon veloke mag rusten tot het vries zodat hij niet te rap versleetn is en dak der nog lang kan mee rijden.
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Wien ister nie gestart in Wingles ? Da kwam toch door da zwart slijk?Moustache wrote:Hawel, da vond ik nu ook raar zie...cube biker ;-) wrote:cube biker"]Hoezo, beter dan zwart terrilslijk???????
- cookiemonster
- Mountainbiker
Post by cookiemonster »
't jaagpad zal plezant worden als 't weer blijft zoals deze morgen:pleffingenoartje wrote: nog een kijken naar de staat van het parcours, voor het moment perfect maar met de regen dat ze voorspellen ...![]()