opitterbos trackjes
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Kan je niet zo'n fluoricerend vlagje op zo'n lange spriet aan de achteras maken?
Dat gaat beter...
En NIET van het parcours afwijken hé. Ik weet dat het moeilijk zal worden om niet hier of daar een "fonske" te rijden...
Dat gaat beter...
En NIET van het parcours afwijken hé. Ik weet dat het moeilijk zal worden om niet hier of daar een "fonske" te rijden...
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Ik denk dat de paadjes die je nu gereden hebt 30% is van hetgeen er effectief aan single tracks te ontdekken is. Dit was de directe weg van aan het voetbalterrein tot aan de grindkuil. De single tracks lopen nog een stuk voorbij én in de grindkuil. Daarenboven zijn er parallel aan de nu gereden tracks nog dwarswegen en afdalingen te vinden.
Maar de jager niet happy met al die stomme fietsers in ZIJN bos.
Ik hoop niet dat die echt de boel gaat saboteren en her en der paadjes gaat dichtgooien. We zullen zien wat het op termijn zal geven. Als het zo is zal ik ns een hartig woordje met hem gaan doen.
Maar de jager niet happy met al die stomme fietsers in ZIJN bos.
Ik hoop niet dat die echt de boel gaat saboteren en her en der paadjes gaat dichtgooien. We zullen zien wat het op termijn zal geven. Als het zo is zal ik ns een hartig woordje met hem gaan doen.
- Angelo.
- Mountainbiker
leikepej wrote:Heb van verschillende bikers vernomen dat er ene van zijn kloten stond te maken daar rond het "Glimburger" parkoers. Het parkoers wat ze gereden hebben staat toch op het plan wat we hebben van de provincie. We hebben altijd daar in dat bos wat single tracks gereden.
Leon.
Eerst krijgt hem zelf die kerel op zijn dak en vandaag knallen er opeens zo'n 800 man door dat terrein. Hoe heerlijk is dat.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Niks van aantrekken. Diene gast was de fameuze "jager" die altijd en over vanalles te zeuren heeft. Hij is echt berucht hier in het dorp en iedereen kent hem. Hij is het ook die de takken terug op de paadjes werpt. Zal wel overwaaien. Ik zal hem volgende keer dat hij me weer komt vervoegen met zijn klaagzangen ns vertellen wat de boswachter mij persoonlijk zei.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
@ glimburger Ik zag je er gistermorgen rondlopen.ik was een van de 800 vroeg nog aan je of jij de glimburger was en dat je goed bezig was. je beantwoorde me dat de jager beneden was. vond het wel jammer dat we niet meer van je parcours aan mochten doen. maar dat gaan we nog wel eens verkennen. Ben toch wel benieuwd. Hoorde ook al dat de er een groepje uit stramproy op je parcours was geweest en zij waren zeer lovend.
kan het zijn dat je parcours is voorzien van blauwe tape, zilveren vierkante blokjes en gele pijltjes of was dat toeval?
en die night ride count me in. altijd kicken in het donker
kan het zijn dat je parcours is voorzien van blauwe tape, zilveren vierkante blokjes en gele pijltjes of was dat toeval?
en die night ride count me in. altijd kicken in het donker