Nieuwe kettingen - super ingevet

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Wat betreft ISL, zoals alle online shops om de bestelling uit te schrijven een van de laatste stappen is akkoord gaan met hun verkoopsvoorwaarden, deze via paragraaf 3 geeft hen het recht van in te grijpen, aanpassen, whatever.

Dus been stijf houden is gn probleem voor hun, ik heb bij het aanklikken die voorwaarden aanvaardt :-?
Ik heb de bestelling geannuleerd.

Hoe meer ik erover denk à +/- 14 EUR was het de moeite, à 18,5 begint het duur te worden aan een "belgische prijs" doe ik zeker nt meer mee.

Alles wordt teruggestort op de rekening van oorsprong.

PS : Zal mij misschien toch eens fleske "Squirt" aanschaffen daar wordt er ook veel goeie zaken overgeschreven. :wink:
PS2 : 'k Heb né mail gestuurd naar de mannen van Fuchs Huizingen.

Hier toch een kopie van het tegenvoorstel van de mannen van ISL, met de alternatieven dat ze voorstellen.

Pos. Art.-Nr. Bezeichnung Menge Einzelpreis Gesamtpreis
000010 11175 Gleitmo 582,Ketten-Spray weiß,haft400ml 69 ST 15,58 EUR pro 1 ST 1.075,02 EUR
Summe Positionen 1.075,02 EUR
Umsatzsteuer 19,000 % auf 1.075,02 EUR 204,25 EUR Endbetrag 1.279,27 EUR dus 18,54 EUR alles in, nog altijd goedkoper dan de laatste samenkoop in den belgiek

000020 11285 Meta 70-88 Ketten-Spray,antist,syn/400ml 69 ST 9,72 EUR pro 1 ST 670,68 EUR
Alternativposition zu Position 000010

000030 89153 Weic.Ketten-Seilspray 400 ml 69 ST 6,19 EUR pro 1 ST 427,11 EUR
Alternativposition zu Position 000010
ianaprilia
Mountainbiker

Post by ianaprilia »

De squirt heb ik zelf al eens een tijdje geprobeerd, is een degelijk smeermiddel, maar bleef wel niet zo superlang en zeker niet in nattere omstandigheden aanwezig op de ketting...
nog even geduld, dan kan ik hier meer neiuws posten, normaal ontvang ik deze week een paar testers...
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Jeeveej, Dickie, Stachie heb ik deze morgen teruggestort :wink:

Waren er andere, dan was het nog niet op m'n rekening. Vanavond dan.
cortinovis
Mountainbiker

Post by cortinovis »

Gisteren middag gestort. Ik zal het wel ontvangen. Wil je toch bedanken voor de moeite en tijd die je er in stak. =D>
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

BVE & Steven K teruggestort.

Nu moet ik door, volgende vanavond.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Tja, als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook niet waar...
De theorie blijft gelden.
Zoals Pabogin meldde, de overtollige olie dient goed verwijderd te worden van de buitenkant van de ketting.
Een bewijs van de kwaliteit van die Gleitmo ondervindt je pas bij oude kettingen.
Het ratelen van de rolletjes met speling wordt langst onderdrukt ivgm andere kettingvetten.
Ik heb ook eens een busje Lube Extreme van Holmenkol gekocht.
Is ook goed maar spoelt er niettemin sneller uit in onze typische winterse omstandigheden.
Bedankt voor Uw moeite Mirflash, had me al verheugd op het trainingsritje
:wink:
paborgin
Mountainbiker

Kettingvet Gleitmo 582

Post by paborgin »

Dames en Heren,

Gleitmo 582 zal U via Traen-Coucke aangeboden worden aan 14.96 € + BTW = 18.10 €/bus wanneer U een aanvraag doet voor een groepsaankoop.
We hebben een tweede kontakt via Ian Wilmaerts in Landen die U de Gleitmo kan aanbieden aan dezelfde prijs.
Zoals reeds eerder gemeld hebben we een alternatief produkt nl. Silkolene Pro Chain, een hoogwaardige volsynthetische olie die zal getest worden door Ian Wilmaerts. Dit produkt zal door beide dealers aangeboden worden aan 8 €/bus.
Met vriendelijke groeten,
Patrick Borginjon
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Dickie wrote:Tja, als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook niet waar...
De theorie blijft gelden....
Yup de hoeveelheid was te groot voor zijne voorraad en kon dus niet meer aan die prijs.
Heeft zich verontschuldigd, tja missen is menselijk, en "greedy" is nog menselijker :wink:

@Dickie ge kunt gerust komen, dan steek ik iets fris in de frigo. Wel eerst verwittigen ! 8)
JeeveeJ
Mountainbiker

Post by JeeveeJ »

MirFlash wrote:
Dickie wrote:Tja, als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook niet waar...
De theorie blijft gelden....
Yup de hoeveelheid was te groot voor zijne voorraad en kon dus niet meer aan die prijs.
Heeft zich verontschuldigd, tja missen is menselijk, en "greedy" is nog menselijker :wink:

@Dickie ge kunt gerust komen, dan steek ik iets fris in de frigo. Wel eerst verwittigen ! 8)

Hoecveel kan hij er dan wel leveren aan de lage prijs?
Tinus Lochs
Mountainbiker

Post by Tinus Lochs »

Jammer, was een leuke, enthousiasmerende topic :wink:
@MirFlash: mijn appreciatie voor de tijd en energie die je er in gestoken hebt =D>
Post Reply