groepsaankoop, wa is de gewichtslimiet ?OdEssA wrote:450grSC179 wrote:Wielen wegen 450gr wa toch niet zwaar te noemen is.... . . . Als de wielen 450gr wegen zijn ze met voorsprong de lichtste wielen ter wereld
Scott 2011
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Re: an
Post by s-biker gert »
ik veronderstel dat je bedoeld 1405 gr ....maar dat betwijfel ik, ze zullen wel meer wegen.OdEssA wrote:450grSC179 wrote:Wielen wegen 450gr wa toch niet zwaar te noemen is.... . . . Als de wielen 450gr wegen zijn ze met voorsprong de lichtste wielen ter wereld
Niemand meer info over gewicht die wielen ??
En welke naven zouden dat juist zijn zullen wel de 240s niet zijn , ik denk ergens de Onyx zeker......
Waar zijn die scale20 rijders ? zet eens die wielen op weegschaal
-
bostrippertje
- Mountainbiker
Ik heb thans nog nooit moeten klagen van de service van scott, 2 garantiegevallen.SC179 wrote:Ondertss hebben ze enkel het gebroken stuk van de achterbrug vervangen. Maar de achterbrug was afgebroken onderaan het carbonkader waar ze bevestigd is, dus in de laklaag van men kader zit ik ook met beschadiging. De vertegenwoordiger van Scott had dit wel gezien maar was blijkbaar van plan dit zo te laten.MTBovi wrote:Hoe is het afgelopen? Heb je lang moeten wachten op een nieuw frame?SC179 wrote:Heb daarnet mijn achterbrug in frit geredenop het laspunt volledig doorgescheurd
man man man gelukkig dat ik dit nu tegenkom op een vlak parcours hier in men burt en niet zondag op de chrono van Bastogne!!!
Dit zou eigenlijk nie mogen, blijkbaar toch e serieus lasfoutje...![]()
Zo zie je maar, nieuw is niet altijd beter...
(Diezelfde vertegenwoordiger had bij het zien van de barst in de achterbrug in den beginne - 2de dag na men aankoop - mij zijn fiat gegeven om ermee verder te rijden dat het geen enkel probleem zou geven omdat het volgens hem enkel een scheurtje in de laklaag was...ge ziet met welke gevolgen ik nu zit
)
Kheb dus zelf serieus wa moeten over en weer lopen en bellen om mijn kader dus terug te herstellen in oorspronkelijke staat... Heb zelf een foto moeten maken en doorsturen naar Scott. Want ze kunnen me niet zeggen of dit een garantiegeval is
Ze moeten dit laten checken bij hun juridische dienst in Zwitserland was het antwoord dat ik kreeg.
Het is tenslotte toch door het breken van die achterbrug dat ik met die beschadiging zit!!Momenteel wacht ik dus nog steeds op antwoord...
Ik vind da wel erg voor zo'n merk dat dit allemaal op zo'n manier moet verlopen. Over de service ben ik dus eigenlijk niet echt te spreken. Ge betaaldt trouwens toch wel een aardig centje voor zo'n bike he dus verwacht je wel wa terug...
Hoewel ik voor de rest supercontent ben van men spark 20, zal het mijn eerste en laatste Scott worden vrees ik...
1ste was een barst aan de demper ophanging van ne Genius, op 2weken gefixed (aan de vertegenwoordiger van scott laten zien op de WB Houffalize)
2de vernislaag van de spark kwam los, foto's naar de bikeshop gestuurd en de week erop al bericht gekregen dat de kader onderweg was.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Heb ze hier thuis staan maar ben te Nijn om ze te wegenpifte wrote:ik veronderstel dat je bedoeld 1405 gr ....maar dat betwijfel ik, ze zullen wel meer wegen.OdEssA wrote:450grSC179 wrote:Wielen wegen 450gr wa toch niet zwaar te noemen is.... . . . Als de wielen 450gr wegen zijn ze met voorsprong de lichtste wielen ter wereld
En welke naven zouden dat juist zijn zullen wel de 240s niet zijn , ik denk ergens de Onyx zeker......
Kheb gewoon afgelezen wat op die wielen staat => weight 450 Gs-biker gert wrote:Heb ze hier thuis staan maar ben te Nijn om ze te wegenpifte wrote:ik veronderstel dat je bedoeld 1405 gr ....maar dat betwijfel ik, ze zullen wel meer wegen.OdEssA wrote: 450gr. . . . Als de wielen 450gr wegen zijn ze met voorsprong de lichtste wielen ter wereld
- Mondeoracing
- Mountainbiker
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Ik heb mijn wielen juist vervangen:
Wielen Scale 20 2011
Avid schijf 185 v
Avid schijf 160 a
XT 10 speed cassette 11-34
wielen DT SCott incl snelsluiting