DIKKE VETTE 2RigolleM wrote:Bedankt Lowie! You make my day...
Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Lowie, dat is F A N T A S T I S C H nieuws !!!lowie wrote:Voilà, de definitieve beslissing is zopas gevallen, na lange onderhandelingen met de burgemeester en het schepencollege :
zoals gepland : RDHF op 13 juni
maar :
starturen worden met 30 minuten verlaat
je hoeft geen bevestigingen meer te vragen : de informatie komt rechtstreeks van Roland Schauss en Denis Gabriël.
Je had me vorige zondag nogal bang gemaakt...
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Louis : ik lees op jullie site :
Last News
Ondanks de verkiezingen in België zal de RDHF op 13 juni plaatsvinden.
De starturen worden met 30 minuten verlaat. Eerste start voor 115 km om 9.30 uur in plaats van 9.00 uur enz.
Voor de Belgsiche bikers : vergeet niet dat je kan laten stemmen bij volmacht.
Kan je die info bevestigen , volgens mij kan je enkel laten stemmen bij volmacht als je in het buitenland zit. Misschien kunnen we starten juist over de grens in Duitsland?
Ben ingeschreven en kom zeker af maar ik ga me toch in orde stellen van zodra ik mijn uitnodiging gekregen heb om te gaan stemmen.
Waarschijnlijk zal een bewijs van inschrijving/startuur voldoen voor de vrederechter.
Last News
Ondanks de verkiezingen in België zal de RDHF op 13 juni plaatsvinden.
De starturen worden met 30 minuten verlaat. Eerste start voor 115 km om 9.30 uur in plaats van 9.00 uur enz.
Voor de Belgsiche bikers : vergeet niet dat je kan laten stemmen bij volmacht.
Kan je die info bevestigen , volgens mij kan je enkel laten stemmen bij volmacht als je in het buitenland zit. Misschien kunnen we starten juist over de grens in Duitsland?
Ben ingeschreven en kom zeker af maar ik ga me toch in orde stellen van zodra ik mijn uitnodiging gekregen heb om te gaan stemmen.
Waarschijnlijk zal een bewijs van inschrijving/startuur voldoen voor de vrederechter.