Binnen 10 jaar --> veldrijden in Houfalize...
Ik denk niet dat de inwoners van Houfa daar op zitten te wachten.
In ieder geval zullen ze mij dan toch niet meer zien.
Post by Ivanhoe el biker loco »
Post by El Perro Diablo »
Dacuba wrote:Binne 10 jaar --> veldrijden in houffalize...Wouter wrote:... en duurt de wedstrijd nog ruim een uur. Winnaar Hermida kwam vandaag na nog geen uur & 3 kwartier over de meet.flyboy wrote: Als het zo verder gaat rijden ze de XC van houffalize binnen tien jaar op een weiluske van 2,5 km...
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ik vind het een goed filmke vooral da stukske waar dat die gast besluit van toch maar naar beneden te stappen naast zen fiets en bijna een boom doormidden kopt.Simpson wrote:Volgende week uitgebreid verslag van de wereldbeker-manche in Houffalize op Sporza.
Wat betreft 't parcours : het wordt inderdaad steeds korter , de klimmen steeds korter (behalve de startklim dan, vind ik persoonlijk) maar qua techniek blijft 't steeds leuk .
Van zaterdag tijdens de open wedstrijd Fun B heb ik een filmpje gemaakt met mijn helmcam , helaas was mijn té kleine geheugenkaart al vol na één ronde maar toch genoeg om een idee te krijgen .
Niet letten op mijn conditie want ik heb me toch geamuseerd en weet nu dat ik moet werken aan 't klimmen en een dieet
Ohja , de link : http://vholdr.com/node/84587