Zo 03/01/2010 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

winnitou wrote:[quote="viking16" voor onze zomerrit, zondag 18 april/quote]

ZOMER?????? :-k

Gij zijt wel nen hele vroege vogel zulle :wink:
Inderdaad, deze staat op de zomerkalender van Wielerbond Vlaanderen.
Voor de mensen die maar half van de rit hebben kunnen genieten,(door de weersomstandigheden) , kunnen we dus redelijk binnenkort een herkansing aanbieden.
Uiteraard zal het parcours niet hetzelfde zijn. De weiden worden dan weer bevolkt door de koeien. Maar ook in april hebben we een prachtrit. Zie maar eens naar de commentaren van vorig jaar in april.
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Ik zou ook nog graag eens mijn bewondering en dank willen uitspreken voor alle aanwezigen op onze glij-toertocht. :wink: Ik heb gisteren nog tot 16.30h pijltjes opgehaald. En hoe langer ik onderweg was, hoe meer respect ik voelde voor de deelnemers die onze rit uitgereden hebben. =D> =D> Ikzelf moest dan nog aan ieder pijltje remmen, terwijl ik in mijn andere hand een tangetje vasthield. #-o 't was nie simpel, zunne.
En zeggen dat er van al die ijs-miserie niets te merken was bij de laatste controlerit op zaterdagvoormiddag.
Volgens het ontelbare aantal valpartijen, valt de schade nog redelijk goed mee. één slachtoffer naar de dokter gevoerd om zijn knie te hechten. (6 draadjes), één man afgezet in de spoedgevallen, en één die nadien nog gebeld heeft om papieren te krijgen voor de verzekering.
Voor John (heup, spoedgevallen) hoop ik dat het niet te erg is. Als er iemand meer weet , mag hij het gerust laten weten.
En voor alle pijnlijke plekken, schaafwonden,... spoedig herstel toegewenst.
Verder rest mij nog om alle medewerkers te bedanken voor hun inzet en toewijding. =D> =D> :bounce: :bounce: =D> =D>
En nodig ik jullie bij deze nog eens uit om in april terug naar Snellegem af te zakken. Ik beloof dat het dan niet zal vriezen. [-o<
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Hoi beste Snellegemnaars,

Mij zien jullie volgend jaar terug, :lol:

Ja, echt genoten. Jullie zijn opnieuw een organisatie die zich volledig gooien op hun gebied en alles uitbuiten wat menig mountainbiker kan bekoren.

Doch moet ik wel melden dat het een schijtdag was voor mij. Een, mijn inziens machtig parcours, maar dat F*cking IJS daar krijg ik den warmen daver van. Voelde me gelijk nen pinquïn die bezopen was. Kon me niet ten volle in de strijd smijten zonder de gedachte te hebben ten volle tegen den dek te gaan. JA, das frustrerend. De benen waren goed, de sfeer zat erin, maar dat ijs is k*t. :bounce: :evil:

Doch wordt deze genoteerd als zijnde de betere uit jullie streek en kom ik zekers terug. TOP van jullie :bounce: =D> =D> =D> =D> =D> :bounce:

Bedankt

Metalbiker

TT AARSELE --- 7 FEBRUARI 2010---

8) 8) 8)
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Vandaag nog eens gepasseerd aan stukje 20... dedju. Het bordje stond er nog met daarbij privé-gebied. Jammer maar deze laten we dus links liggen op trainingsritten en hopen dat het er volgend jaar of met de zomertocht terug inzit!
vrij actief
Mountainbiker

foto's

Post by vrij actief »

de foto's staan op de site
www.vrij-actief.be
dan klikkken op winterbosrally 2010
veel kijkplezier !
poollover
Mountainbiker

Post by poollover »

Mooie foto's =D>
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ksta er ook weer op, met een bruintje :lol:
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Met een lamentabele conditie gestart én met de bedoeling om deze een beetje op te krikken. Doch aan de 1e splitsing (na de bevoorrading) wijselijk (?) gekozen voor de 28 km. Ik wilde mijn zomertoertochten niet op de helling zetten door een domme schuiver op één van de mooiste (winter) TT's van onze provincie.
Alle lof en bof is hier al neergepend maar........ alles kan beter :drunk:
vandaar nog één tip voor nog beter: gebruik naar analogie met de TT van oudenburg, de kleine TT -28- als basislus. De daaropvolgende splitsingen -zo'n stuk of 4 ?- kan je misschien aanduiden hoeveel extra km's de desbetreffende lus betreft.
Dodomauritius
Mountainbiker

Post by Dodomauritius »

Toch een heel klein beetje kritiek... Na amper 3 km ging mijn maat tegen de vlakte met een pijnlijke bil als gevolg. We zijn dus noodgedwongen terug gekeerd. Toen ik aan de organisatie (bar en inschrijvingen) vroeg achter ontsmettingsmiddel en verband hoorden ze het donderen in Keulen...
Na wat zoekwerk in het keukentje kon een brave ziel me toch een pleister uit de jaren stillekes bezorgen...
Een EHBO-kit is toch geen overbodige luxe voor een overigens meer dan voortreffelijke organisatie!
viking16
Mountainbiker

Post by viking16 »

Dodomauritius wrote:Toch een heel klein beetje kritiek... Na amper 3 km ging mijn maat tegen de vlakte met een pijnlijke bil als gevolg. We zijn dus noodgedwongen terug gekeerd. Toen ik aan de organisatie (bar en inschrijvingen) vroeg achter ontsmettingsmiddel en verband hoorden ze het donderen in Keulen...
Na wat zoekwerk in het keukentje kon een brave ziel me toch een pleister uit de jaren stillekes bezorgen...
Een EHBO-kit is toch geen overbodige luxe voor een overigens meer dan voortreffelijke organisatie!
vanwege de organisatie kan ik u zeggen: terechte kritiek...
dit negatief punt werd reeds weggewerkt met het oog op onze volgende MTB-rit; er werden 3 EHBO kits aangekocht !!
onze excuses hiervoor
Post Reply