Fiets van het jaar 2009 (inschrijving gesloten)

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Maaike wrote:In welke categorie moet een hardtail waar zowel xc als dh mee gereden wordt? (of alleszins een poging tot...)
In de categorie DH, XC zit vol. :lol:
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

looneycooney wrote:
Ruben S. wrote:
looneycooney wrote:Dan doen wij mee volgend jaar Ruben
Tegen dan zijn dit oude knarren ;) hehehe

:wink:
Hmm, dan kunnen we misschien nog meedoen in de 'old school' categorie. :lol:
hahaha ja da zie ik ook nog wel zitten ...
mijne is van 2006 , nog ff wachten :s
..ik vind mijne nu al oud eigenlijk :lol:
Zwanst na nie hè. :lol:

Ik reed tot begin vorig jaar nog rond met nen Scale 60 van 2005, andere kader gekocht omdat hij te klein werd.

Die kaderkes gaan eeuwig mee. :lol:
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

ja dat is echt heh..paar blutskes en dat ist ( van over de kop te gaan) ..khad me beter ne carbon gekocht , had ik tenminste een excuus hier thuis :P *damn you scale!* hahaha
Maaike
Mountainbiker

Post by Maaike »

Ruben S. wrote:
Maaike wrote:In welke categorie moet een hardtail waar zowel xc als dh mee gereden wordt? (of alleszins een poging tot...)
In de categorie DH, XC zit vol. :lol:
Of all mountain/enduro?
:P
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

looneycooney wrote:ja dat is echt heh..paar blutskes en dat ist ( van over de kop te gaan) ..khad me beter ne carbon gekocht , had ik tenminste een excuus hier thuis :P *damn you scale!* hahaha
Inderdaad, in de mijne staan ook heel wat blutsen en hier en daar de lak eraf.
't Is zo een beetje nen 'trademark', zo weet ge dat het den uwen is. :-D
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

Inschrijving is gesloten,je kan je niet meer inschrijven,bedankt voor de inschrijvingen.Ik wens iedereen die meedoet erg veel succes
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Mag ik nog één dingetje opmerken?! Zou je volgend jaar geen andere regel instellen?
Dat iemand anders jouw bike moet voorstellen, jezelf opgeven voor de verkiezing is een beetje te veel ego in mijn ogen... Dan heb je sowieso al een schifting voor mooie en minder mooie bikes (wie onthoudt die lelijke bikes...)

Just a thought!
bettes
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

Dat zou ik net niet leuk vinden...dan blijven mensen op de achtergrond .
Wie zou mijne half-versleten scale 60 kiezen , want die 'lijkt' standaard' ..maar is feitelijk er heel ver vanaf en best een mooie fiets vind ikzelf .
Ook ik heb al veel en zeer leuke reacties gekregen op mijn fiets , maar zou op zulke manier nooit kunnen meedoen.

2 andere mogelijke oplossingen :
-geen antwoorden toelaten (lijkt me de beste oplossing, maar dan mogen er ook geen aparte topics gestart worden of onmiddelijk verwijderd)
-een puntensysteem of volgorde-systeem waarbij iedereen voor elke fiets stemt van mooier nr minder mooi (wel moeilijker te doen op een fora vermoed ik)

Tevens vind ik dat sommigen eens nr hun eigen profiel moeten kijken hoe ze zich gedragen op dit forum en zelfs nooit iets concreet hebben bijgedragen behalve kritiek geven .
Ik kom nu na lange afwezigheid terug en is soms niet leuk zo'n dingen te lezen , al probeer ik dan toch een positieve zwier eraan te geven .
Ik kan wel van mezelf zeggen dat ik me vrij goed heb gedragen en her en der al goed heb bijgedragen aan het forum .
Soms met wat uitschieters, wat kan gebeuren op een slechte dag , maar die zet ik ook meteen zelf terug recht .
Mensen moeten goed beseffen dat er velen hier zijn die mekaar persoonlijk hebben leren kennen tijden de tochten etc met de jaren
En dus ook wel degelijk iets leuks hebben aan dit forum alsook dikwijls fijn meewerken om mekaar te helpen.
Een beetje gezond verstand en volwassenheid had ik dan wel verwacht vd forummers ...zeer spijtig dan ook voor het mooie initiatief vd mods .
Heb toch wat respect voor mekaar , dat is het enige wat er soms misgaat op fora , leer wat plezier maken dmv een grapje of zo , dat word meer geapprecieërd.
En let op je taalgebruik...djé meught gerûus plàt kallëuh , ma gien viêse woorden aub!

ps: bettes , het is niet op jouw gericht hoor ;-)
Post Reply