Zo 13/12/2009 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Traxer wrote: Minpunten van de dag? :roll: Weer gene prijs met de tombola :evil: en het ontbreken van Gigi en Superfan op de après. Heb me dan opgeofferd en jullie leffe maar zelf opgedronken. :drunk:
Weet het Traxer.
Maar tegen dat het schaamrood van mijn wangen was verdwenen (lossen van Slijkske, toemme toch - ontzie woensdag al... :roll: #-o :roll: ),was het al te laat om nog naar Traxywood af te zakken.

Heb aan den après gewacht om te zien hoe mijn madam haar maiden-ritje verwerkt had en of mijne nieuwe velo die ze hiervoor geleend had nog wel heel was... #-o #-o

Thx voor een mooie ervaring vandaag.
Zal me heel de winter verzorgen en een beetje trainen.
Wil graag deze zomer eens mee op pad met jullie als dat mag.
Zal de rode lantaarn met overgave dragen.... #-o #-o
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Vanmorgen afgezakt naar Aartrijke voor deze mooie TT. Gezien de Knurrebikers wegens omstandigheden wat later waren dan voorzien, dan maar alleen vertrokken.

Over de organisatie niets aan te merken. Parcours prima bepijld, zeer uitgebreide bevoorradingen, veel seingevers op gevaarlijke plaatsen, enkele mooie technische stukjes, kortom om parcours van te smullen =D>
Enige kleine minpuntje: soms wat lange verbindingsstukken over de weg.
Gezien de staat van 't parcours echter kon je hier effe op adem komen en de gaaz opendraaien !

Onderweg sympa Katrien20 en Dieter tegengekomen en samen het ritje afgehaspeld tot een 15km voor het einde. Twee wacky's (allez één in teneu en één incognito) zoefden me voorbij en de drang om in te pikken was sterker dan mezelf... Zodoende aangeklampt met de mannen en in hun wiel gebleven tot aan de eindmeet. Thanks guys :wink:

Nadien nog een aangename après gehad met menige forumbikers en onze Knurrebikers.

@Dieter: thanks om mijn piepende schijfremmekes te herstellen :-D

---------------------------------------------
PS: Rond 20 december '09 PUPS van onze Berner Chinouk von Cambroelau. (o)
Meer info, geef gerust een seintje !

Check our website www.MTBabescyclingteam.com :wink:
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Na een goede nacht te hebben geslapen hier dan de nr's
Waardebons A mode Nr 100 rood 15 rood 78 oranje 988 geel1000 geel 2 groen 332 blauw 64 rood DE FIETSVERLICHTING 31 groen 98 groen 100 groen 920 geel 611 roze EN DE FIETS 67 groen de prijzen kunnen afgehaald worden na tel of e mail yves.lagrange@scarlet.be of 0477/540071. We gaan nu nog een beetje opkuisen en alles terug opbergen voor volgend jaar :( . We kunnen dan na de evaluatie met de crew terug beginnen denken wat voor stukken we volgend jaar nog kunnen verbeteren of nieuwe stukken inlassen. Ook dank ik nog alle deelnemers en natuurlijk ook de volledige crew(ook de dames achter de schermen) want zonder HEN was deze organisatie niet mogelijk geweest. =D> =D> =D> Tot volgend jaar CIAO :-D
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Meer dan dat er hier al geschreven is, kunnen we niet toevoegen.

Al was het mijn dagje niet, toch genoten van deze rit, mooi parkoer, goeie bevoorrading, enz... =D> =D> =D>

Dank aan Traxer en Traxerinneke voor het aangename onthaal met de koffie en koekjes :lol: :lol: . Den Traxertrack heb ik maar links laten liggen (of was het rechts??), den après heb ik deze keer overgeslagen, helaas pindakaas. Maar 'k had nog andere verplichtingen en moest vroeg thuis zijn.

'k zal dien Leffe maar tegoed houden. :drunk:
gitane
Mountainbiker

Post by gitane »

Hey Mudlovers,

Zondag de 52 km gereden op Aartrijke :lol: (werden er 60 ) en vond dit een hele mooie ,maar na de 76km van zaterdag (Atletico-Adegem) dacht ik 'de man met de hamer' :oops: wel na een 35 à 40 km tegen te komen... Echter toch genoten van een goed bepijld , gevarieerd parcours met toch een 3-tal hele mooie technische stroken (zeker laatste bos !)erin . Hoewel de eerlijkheid mij gebiedt te zeggen , dat die laatste modderstrook voor mij -en zoals gezien bij vele anderen- er toch de laatste reserves uitgeperst heeft gekregen #-o . Ook rijkelijk voorziene bevoorradingen tegengekomen , dus alle lof voor de organisatie =D> =D> =D> Je mag me volgend jaar zeker terug verwachten [-o<

Graag een persoonlijke reactie terug ivm met deze tocht... :P

Grtz Gitane
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik had de laatste tijd de ritten in Aartrijke al een beetje rechts laten liggen.
Echt boeien konden ze me niet meer.
Na een geslaagde rit enkele weken terug en de prachtige flyer :roll: kon ik deze niet laten liggen.
Deze is een duidelijk bewijs dat in een gekende en plat gereden streek als Aartrijke met een goede organisatie en wat inspanningen toch prachtige tochten kunnen gereden worden.
Ik heb gisteren zitten glunderen op mijn velo van begin tot einde.
En dat had niet enkel te maken met het winterzonneke :wink:
Deze staat volgend jaar zeker terug op mijn kalender.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

En ook nog een bedankt aan Traxer en Traxerinneke voor den single track, de koffie, de koeken, de leffe ... :bounce:
Tsjimown
Mountainbiker

Post by Tsjimown »

Zelden zo genoten van een rit dicht bij de deur!

Kan enkel maar beamen wat alle anderen me al voor gezegd hebben... ronduit schitterend!.
Misschien gewoon volgend jaar de tafels voor de inschrijving ergens anders placeren, kwestie dat de 2000 man die volgend jaar van de partij zal zijn ietsje makkelijker te kunnen bedienen. ( heb nu wel al heel erg lang zoeken om dat ene minpuntje te vinden!)
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

DE WINNAAR VAN DE FIETS IS STEVEN BEKAERT UIT HOOGLEDE
PROFICIAT =D> :bounce: =D> :bounce: =D> :bounce: =D> :bounce:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Was ik nog vergeten
Gigi (Tetters Torhout) wrote:(lossen van Slijkske, toemme toch - ontzie woensdag al... :roll: #-o :roll: )
:lol: 8)
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Er werd een helm achter gelaten (o) #-o
ook een fietsbril :drunk:
Post Reply