S-works carbon HT model 2010(nieuwe foto's p14)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Re: s-works
bij ons spijtig genoeg nog nietBMW wrote:dat was de bedoeling van ganse verhaalbegint er al op te lijken, vind de specs zelfs beter dan uw vorige
zal toch wel deel moeten bijpassen....maar crisis is toch voorbij
-
speedy2407
- Mountainbiker
Post by speedy2407 »
Nooit crisis geweest bij ons....zal toch wel deel moeten bijpassen....maar crisis is toch voorbij
bij ons spijtig genoeg nog niet
BMW wrote:dat was de bedoeling van ganse verhaalbegint er al op te lijken, vind de specs zelfs beter dan uw vorige
Da's nu is de grootse bullshit dat ik in je topic al gelezen heb. Je koopt een S-Works HT 2010 frame op 28 juli, bouwt hem op, om dan op 12 augustus al te koop te staan. Vervolgens koop je exact hetzelfde frame op 22 augustus en stelt hem dan alweer te koop op 26 augustus op Kapaza (met vermelding Nieuw : nog in de doos. Weg wegens winterstop). Uiteindelijk raakt hij niet verkocht (?), en kom je nu af met 'dat was de bedoeling van het ganse verhaal'.
Waarom ben je niet eerlijk? Pinokio is er niks tegen
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Epic kader is weg, BMW blijft met overige onderdelen zitten, koopt een HT frame, bouwt hem op, rijd erop, zet hem "te koop" onder het motto "je weet maar nooit", en hopla, er daagt onverwachts een koper op, fiets word in zijn gehaal verkocht, BMW koopt nieuw kader en wilt deze opbouwen met nieuwe onderdelen, omdat hij alle onderdelen overal zo voordelig mogelijk bij elkaar wil zoeken gaat dit even duren, dus last zijn winterstop al in (wat hij elk jaar trouwens doet, enkel een maandje later), als alle onderdelen ter beschikking zijn word de fiets langzaam opgebouwd en is deze in het voorjaar van 2010 klaar. Ondertussen is er twijfel geweest over een ander carbon frame waardoor de Sworks weer tekoop kwam te staan, maar nu toch besloten van hert speci frame te houden.Aardbei wrote:BMW wrote:dat was de bedoeling van ganse verhaalbegint er al op te lijken, vind de specs zelfs beter dan uw vorige
Da's nu is de grootse bullshit dat ik in je topic al gelezen heb. Je koopt een S-Works HT 2010 frame op 28 juli, bouwt hem op, op 12 augustus staat hij al te koop. Vervolgens koop je exact hetzelfde frame op 22 augustus en stelt hem dan alweer te koop op 26 augustus op Kapaza (met vermelding Nieuw : nog in de doos. Weg wegens winterstop). Uiteindelijk raakt hij niet verkocht (?), en kom je nu af met 'dat was de bedoeling van het ganse verhaal'.
Pinokio is er niks tegen
is toch niet zo'n heel gek verhaal
- Headshot
- Mountainbiker
dus even samengevat voor de aardbeien en de Roel Paulissen wannebe's
heel de bedoeling van het verhaal was om van de resterende onderdelen van de epic af te geraken en een nieuwe S-works te hebben met nieuwe, zelf samengestelde onderdelen, wat uiteindelijk gelukt is
en als het het nu nog niet snapt stuurt ge maar een pb'ke, dan stuur ik u een tekeningske door
heel de bedoeling van het verhaal was om van de resterende onderdelen van de epic af te geraken en een nieuwe S-works te hebben met nieuwe, zelf samengestelde onderdelen, wat uiteindelijk gelukt is
en als het het nu nog niet snapt stuurt ge maar een pb'ke, dan stuur ik u een tekeningske door
- Headshot
- Mountainbiker
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ht=#856492
nu snap ik uw frustraties, ge zijt jaloers,ge zou ook graag een 2010 model hebben maar ge krijgt uw 2008 frame niet verkocht
succes met de verkoop
nu snap ik uw frustraties, ge zijt jaloers,ge zou ook graag een 2010 model hebben maar ge krijgt uw 2008 frame niet verkocht
succes met de verkoop