kan je effe de link sturen want ik zie ze (nog) niFoempes wrote: PS : foto's staan vandaag online ...
thanks.
Post by ikke met de fiets »
kan je effe de link sturen want ik zie ze (nog) niFoempes wrote: PS : foto's staan vandaag online ...
Hier bij ons hebben we Imewo en Eandis ... en nu blijkt het toch wel dat het kenmerkend is voor bedrijven in die sector ... hier gaan dergelijke werken ook nooit vooruit!Ivo & Heinz wrote:Lang leve aquafin ! Shame on you d'oh!
Awel als je af rijdt via sluipwegje aan de tankstations kom je direct op de N253/Sint-Janbergsesteenweg/Nijvelsebaan uit en vermijd je de werken in Bertem dus.ivo wrote:Tankstation? Is me nooit opgevallen.Heinz wrote:Inderdaad! En rap dat die mannen kunnen werken...ivo wrote: Lang leve aquafin !![]()
![]()
Gelukkig dat er nog dat sluipwegske langs het tankstation langs de snelweg is...
Gewoon (komende van BXL) in Bertem er af. Naar rechts tot het rondpunt en (in het WE) de omleiding negeren en hotsebots tot onder de brug van de E40. Ze zitten daar altijd maar met camions op en af te rijden. Meer doen ze niet denk ik want er verandert niks. Ale een geluk dat ze bij dat bord 'werken tot...' het jaartal vergeten zijn.![]()
En in de week gewoon in Bertem eraf en ipv naar rechts naar links en onmiddellijk terug links naar beneden en dan terug links. Kom je aan het andere (goede) eind van de E40 brug terecht en dan rechts naar Korbeek-Dijle.
En aan het station van Oud-Heverlee vervolgens niet de omleiding naar links volgen maar rechtdoor omhoog de Dam op (ook niet te versmaden met de fiets, ben daar na een rit van 80km eens van mijn fiets gevallen van de krampen. En over de heuvel naar rechts en je komt terug aan de Zoete Waters.
Post by Sandcrawler »
Dikke banden,minimum 2.25.jaro wrote:Daarom ook dat ik niks inzit met een kasseike meer of minder.
Het is zelfs plezant om over kasseien te "zweven" als je de anderen ziet dokkeren, leve de fully's( grapje )
Maar dat is toch veel verder om als je van Brussel komt.Heinz wrote:Awel als je af rijdt via sluipwegje aan de tankstations kom je direct op de N253/Sint-Janbergsesteenweg/Nijvelsebaan uit en vermijd je de werken in Bertem dus.ivo wrote:Tankstation? Is me nooit opgevallen.Heinz wrote: Inderdaad! En rap dat die mannen kunnen werken...![]()
Gelukkig dat er nog dat sluipwegske langs het tankstation langs de snelweg is...
Gewoon (komende van BXL) in Bertem er af. Naar rechts tot het rondpunt en (in het WE) de omleiding negeren en hotsebots tot onder de brug van de E40. Ze zitten daar altijd maar met camions op en af te rijden. Meer doen ze niet denk ik want er verandert niks. Ale een geluk dat ze bij dat bord 'werken tot...' het jaartal vergeten zijn.![]()
En in de week gewoon in Bertem eraf en ipv naar rechts naar links en onmiddellijk terug links naar beneden en dan terug links. Kom je aan het andere (goede) eind van de E40 brug terecht en dan rechts naar Korbeek-Dijle.
En aan het station van Oud-Heverlee vervolgens niet de omleiding naar links volgen maar rechtdoor omhoog de Dam op (ook niet te versmaden met de fiets, ben daar na een rit van 80km eens van mijn fiets gevallen van de krampen. En over de heuvel naar rechts en je komt terug aan de Zoete Waters.