05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Foempes wrote: PS : foto's staan vandaag online ... :drunk:
kan je effe de link sturen want ik zie ze (nog) ni :-D
thanks.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

tis te hopen da je d'er goed opstaat :)
ik heb geen fotograaf gezien #-o
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

Ivo & Heinz wrote:Lang leve aquafin ! Shame on you d'oh!
Hier bij ons hebben we Imewo en Eandis ... en nu blijkt het toch wel dat het kenmerkend is voor bedrijven in die sector ... hier gaan dergelijke werken ook nooit vooruit! #-o

@ Adri, met mijn beperkte gewicht en lengte ben ik toch ook altijd blij dat ik een fully heb op die kassei stroken, met mijn HT daverde ik alle kanten uit op dergelijke stroken en dan zit snelheid maken er ook al niet meer in ...
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

ivo wrote:
Heinz wrote:
ivo wrote: Lang leve aquafin ! [-X #-o
Inderdaad! En rap dat die mannen kunnen werken... :roll:
Gelukkig dat er nog dat sluipwegske langs het tankstation langs de snelweg is... :wink:
Tankstation? Is me nooit opgevallen.
Gewoon (komende van BXL) in Bertem er af. Naar rechts tot het rondpunt en (in het WE) de omleiding negeren en hotsebots tot onder de brug van de E40. Ze zitten daar altijd maar met camions op en af te rijden. Meer doen ze niet denk ik want er verandert niks. Ale een geluk dat ze bij dat bord 'werken tot...' het jaartal vergeten zijn. #-o
En in de week gewoon in Bertem eraf en ipv naar rechts naar links en onmiddellijk terug links naar beneden en dan terug links. Kom je aan het andere (goede) eind van de E40 brug terecht en dan rechts naar Korbeek-Dijle.
En aan het station van Oud-Heverlee vervolgens niet de omleiding naar links volgen maar rechtdoor omhoog de Dam op (ook niet te versmaden met de fiets, ben daar na een rit van 80km eens van mijn fiets gevallen van de krampen :roll: . En over de heuvel naar rechts en je komt terug aan de Zoete Waters.
Awel als je af rijdt via sluipwegje aan de tankstations kom je direct op de N253/Sint-Janbergsesteenweg/Nijvelsebaan uit en vermijd je de werken in Bertem dus.
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

ikke met de fiets wrote:
Foempes wrote: PS : foto's staan vandaag online ... :drunk:
kan je effe de link sturen want ik zie ze (nog) ni :-D
thanks.
nu zijn ze er wel =P~
( effe niet op de foutmelding letten ... ergens iets verprutst denk'k .. #-o )
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

jaro wrote:Daarom ook dat ik niks inzit met een kasseike meer of minder.
Het is zelfs plezant om over kasseien te "zweven" als je de anderen ziet dokkeren, leve de fully's :wink: ( grapje )
Dikke banden,minimum 2.25.
Maximum druk=afhankelijk van't gewicht,maar 't moet ni veel zijn.
En zo heb je gene fully nodig.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

sandcrawler wrote:En zo heb je gene fully nodig.
in vlaams brabant ;-)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

plezante fotookes ... 'k heb die van mij al gedownload ; bedankt ! :-D
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Heinz wrote:
ivo wrote:
Heinz wrote: Inderdaad! En rap dat die mannen kunnen werken... :roll:
Gelukkig dat er nog dat sluipwegske langs het tankstation langs de snelweg is... :wink:
Tankstation? Is me nooit opgevallen.
Gewoon (komende van BXL) in Bertem er af. Naar rechts tot het rondpunt en (in het WE) de omleiding negeren en hotsebots tot onder de brug van de E40. Ze zitten daar altijd maar met camions op en af te rijden. Meer doen ze niet denk ik want er verandert niks. Ale een geluk dat ze bij dat bord 'werken tot...' het jaartal vergeten zijn. #-o
En in de week gewoon in Bertem eraf en ipv naar rechts naar links en onmiddellijk terug links naar beneden en dan terug links. Kom je aan het andere (goede) eind van de E40 brug terecht en dan rechts naar Korbeek-Dijle.
En aan het station van Oud-Heverlee vervolgens niet de omleiding naar links volgen maar rechtdoor omhoog de Dam op (ook niet te versmaden met de fiets, ben daar na een rit van 80km eens van mijn fiets gevallen van de krampen :roll: . En over de heuvel naar rechts en je komt terug aan de Zoete Waters.
Awel als je af rijdt via sluipwegje aan de tankstations kom je direct op de N253/Sint-Janbergsesteenweg/Nijvelsebaan uit en vermijd je de werken in Bertem dus.
Maar dat is toch veel verder om als je van Brussel komt.
Het kortste is de normale weg via afrit Bertem en dan het rond punt onder de E40 door. Als ze niet aan het werken zijn.
Hoe ik heb uitgelegd, via de Kuipersberg, is in totaal 300 meter om.
Hoe jij het uitlegt, via de AC, is 1,4 Km om.
Hoeveel verder de officiële omleiding, via Leefdaal is, daar wil ik niet eens aan denken [-X .
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

A d r i wrote:tis te hopen da je d'er goed opstaat :)
ik heb geen fotograaf gezien #-o
Awel, iets voorbij het bord '5 km' voor het einde.
Dat heb je ervan, die koerskonijnen, :-D :drunk: .
Of was je naar de 'bunny's' aan het loeren :P
Post Reply