http://www.maindruphoto.com/advanced_se ... anguage=frjulie wrote:deze persoon, waar niemand nog nooit van heeft gehoord, rijdt altijd top 20-30 tijdens de roc, dus vandaar dat men zich afvraagt of deze niet een beetje vals speelt. Ik heb 1 foto van deze persoon gevonden, le chemin douanier, en hij ziet er erg proper uit. Dus als iemand meer weet...roger wrote:Nooit van gehoord,hoogstwaarschijnlijk opgegeven en dan nadien terug op parcours ingepikt.Onderweg is geen enkele controle en kan men heel gemakkelijk het parcours inkorten.julie wrote:kent iemand hier JP Degroot, nummer 106, die als tweede belg eindigt (in de roc van zondag)?
Nochtans nr106 is een voorkeur nummer met uci punten en zo waren er maar 150 in de eerste startbox.Daarom men twijfels dat het een belg is.
Raar dat er maar 1 foto van hem is ... terwijl de andere kleine nummers allemaal een 7-tal foto's hebben. Lijkt inderdaad verdacht.
Mm, stel dat hij uitgesloten wordt, dan schuif ik 1 plaats op en word ik 3481ste ipv 3482. Hoera !!