08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wij wonen toch in een knappe streek hé! misschien al honderd keer op die paadjes gefietst en kan er nog steeds enorm van genieten.
Eerste bevoorrading was er zo veel volk dat ik maar doorgereden ben en volgens ik hier kan lezen heb ik daar wel het een en ander gemist.
Het orkestje aan de klinkerklim vond ik subliem,deed me herinneren aan men schaatstochten in Nederland. Is Erwig Van Hove geen witteke komen drinken want je passeert daar langs zen deur?
Wat kan ik er nog aan toevoegen als je al die positieve commentaren leest.In ieder geval nen dikke proficiat aan de organisatie en hopelijk hebben ze de kas wat kunnen spijzen want dat verdienen ze wel.
Als ik men gegevens download naar trainingscenter Garmin kom ik aan 1096m en op sport track aan 676m.Hoe is dit te verlaren?
Eerste bevoorrading was er zo veel volk dat ik maar doorgereden ben en volgens ik hier kan lezen heb ik daar wel het een en ander gemist.
Het orkestje aan de klinkerklim vond ik subliem,deed me herinneren aan men schaatstochten in Nederland. Is Erwig Van Hove geen witteke komen drinken want je passeert daar langs zen deur?
Wat kan ik er nog aan toevoegen als je al die positieve commentaren leest.In ieder geval nen dikke proficiat aan de organisatie en hopelijk hebben ze de kas wat kunnen spijzen want dat verdienen ze wel.
Als ik men gegevens download naar trainingscenter Garmin kom ik aan 1096m en op sport track aan 676m.Hoe is dit te verlaren?
Jawadde, de Rolls-Royce onder de Tourtochten, Mountainbiken met de grote M. Nog nooit gezien, garcons met kaas - en salamiblokjes in de bossen, fanfare die in een steile bergop "Jef zal voor ons geen comischkes nie meer doen" spelen en een Jagermeister offreren. Perfecte bepijling, toffe sfeer, mooi parcours, al ziet ge direct dat ge in Wallonie zit, veel zwaarder parcours
.
Kortom, er zijn hier al veel bladzijden geschreven maar 't was de moeite waard om vandaag 200 km met de auto te rijden.
Volgend jaar minstens even goed he, of ik reken mijne diesel aan.
En de Woedende Waal ? die heb ik gezien, maar hij was nog maar aan't opwarmen en van zijne teut aan't maken... onverdraagzaam volkje die Walen
Kortom, er zijn hier al veel bladzijden geschreven maar 't was de moeite waard om vandaag 200 km met de auto te rijden.
Volgend jaar minstens even goed he, of ik reken mijne diesel aan.
En de Woedende Waal ? die heb ik gezien, maar hij was nog maar aan't opwarmen en van zijne teut aan't maken... onverdraagzaam volkje die Walen
-
bezembiker
- Mountainbiker
Post by bezembiker »
schoolvoorbeeld hoe een toertocht moet georganiseerd worden!
ikzelf de 65 gereden en stond al na 10 minuten met een lekke band!tot aan de extra lus van de 65 ging alles goed maar in die extra lus serieus diep moeten gaan!maar alles bijeen toch redelijk goed binnengekomen.
EEN PRACHTIGE MOUNTAINBIKEDAG BELEEFD
ikzelf de 65 gereden en stond al na 10 minuten met een lekke band!tot aan de extra lus van de 65 ging alles goed maar in die extra lus serieus diep moeten gaan!maar alles bijeen toch redelijk goed binnengekomen.
EEN PRACHTIGE MOUNTAINBIKEDAG BELEEFD
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ja ben ook afgezakt met ons clubje tot in heverlee! En ik kan me alleen maar aansluiten bij wat hier boven allemaal al gezegd is! Een woord subliem! Prachtig zwaar parcour, goede bevoorading met warme hapjes, goed afgepijld! Het was echt af! De 55km gedaan en was echt niet voor mietjes! Lekker afgezien! Dacht dat het na 27km gedaan was met rijden, kettingbreuk, en geen powerlinkje bij!
Gelukkig twee mtbikers gestopt bij mij en me voort geholpen dat ik toch nog kon voort rijden! MERCI aan die twee personen! En voorts kon afzien! Moe en voldaan naar huis gereden met de rest van ons clubke! Ik kom volgend jaar zeker terug

- Mojobiker
- Mountainbiker
Mooie rit, goeie organisatie, heeeel leuke sfeer, ... Een topper van formaat en dat is ook te zien aan de massale opkomst voor deze toer. Soms een beetje teveel volk naar mijn goesting. Misschien volgend jaar de 45, 55 en 65 iets ander parcours geven dan de 25 en 35???
Ook een groot
voor de Cava Boys die rond den 10e en den 45e kilometer al heerlijk "druivensap"/kaasjes/pralines uitdeelden. Ne mens rijdt 5km/u sneller na zo'n cullinaire opsteker. De Mojo d(r)ankt.
Ook een groot