Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Jamaja, dat is mijnen taktische zet om u een beetje af te stoppen! :DVR wrote:Mick durft ni voor mijne neus te stoppen als ge em tegen 75km/u in den bergaf verliest eh :)
en btw hoe gaat gij ginder overnachten?
Wij doen ons nachtelijk dutje in onze Motorhome, mijn oom gaat mee om deze elke dag naar de juiste bestemming te brengen. (Hetzelfde als jullie denk ik)
Dat zal niet gaan Adri, ik heb wel een Camelbak maar dat is een model zonder zakjes... alleen de drinkzak zelf kan er in.Adri wrote:. Steek em in je rugzakje !Mick wrote:Jep! Die neem ik ook nog mee maar deze word bevestigd aan de zadelpen.
Met een rugzak rijden ga ik zeker niet doen want ik rij geregeld naar het werk met een rugzak met wat kleren en wasgerief in en ik vind dat veel te belastend.
Mijn rug begint na een tijdje dan zeer te doen.
- A d r i
- Mountainbiker
Je zal nochtans extra kledy , een noodpakket en nog wat spul moeten meesleuren (verplicht!)Mick wrote:Dat zal niet gaan Adri, ik heb wel een Camelbak maar dat is een model zonder zakjes... alleen de drinkzak zelf kan er in.Adri wrote:. Steek em in je rugzakje !Mick wrote:Jep! Die neem ik ook nog mee maar deze word bevestigd aan de zadelpen.
Met een rugzak rijden ga ik zeker niet doen want ik rij geregeld naar het werk met een rugzak met wat kleren en wasgerief in en ik vind dat veel te belastend.
Mijn rug begint na een tijdje dan zeer te doen.
Ofwel moet jouw maat dat voor jou dragen, ofwel vertrek je niet (zie regelement)
-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Adri,
wij hebben de vorige 2 jaar ook telkens met een camelback gereden, inhoud: binnenbandjes, reserve buitenband, wat eten, materiaal, regenkledij.
In de papieren staat dat iedereen verplicht is om toch minstens bovenstaande bij zich te hebben, in praktijk is dit niet zo.
Eigelijk zit zo'n rugzak ook wel een beetje in de weg, en dat is waarschijnlijk het laatste wat een wedstrijdrijder nodig heeft.
Dus, ik denk dat de organisatie dat er gewoon opzetten om zichzelf in te dekken.
Iedereen moet voor zichzelf weten wat ie wil meenemen
wij hebben de vorige 2 jaar ook telkens met een camelback gereden, inhoud: binnenbandjes, reserve buitenband, wat eten, materiaal, regenkledij.
In de papieren staat dat iedereen verplicht is om toch minstens bovenstaande bij zich te hebben, in praktijk is dit niet zo.
Eigelijk zit zo'n rugzak ook wel een beetje in de weg, en dat is waarschijnlijk het laatste wat een wedstrijdrijder nodig heeft.
Dus, ik denk dat de organisatie dat er gewoon opzetten om zichzelf in te dekken.
Iedereen moet voor zichzelf weten wat ie wil meenemen