Misschien moet ik mijn strand-sletsen meebrengen (beter dan geen schoenen zou ik zo zeggen...)Traxer wrote:beuh, op den dijk...kenny wrote:Ja, iedereen zal op den dijk moeten blijvenMotorbiker wrote:Met al die regen, zal de zee niet te hoog staan om over het strand te rijden?![]()
![]()
![]()
I like the beach
02-11-08 Middelkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Zal normaal morgen ook van de partij zijn tegen 08.00H , misschien eens ne goeiendag zeggen aan het forumtreintje gezien ik na 3 jaar MTB'en en continu volgen van dit forum al geregeld vastgesteld heb via de commentaren dat ik verschillende malen jullie moet ontmoet (lees zien passeren of gepasseerd) hebben zonder te weten wie wie is.
Misschien ne keer pasfoto op jullie rug kleven met nickname erop
Allez , als ge iemand op het strand of in de duinen zich ziet ingraven met ne stumpjuper met grijze michelin XCR mud's ........

Misschien ne keer pasfoto op jullie rug kleven met nickname erop
Allez , als ge iemand op het strand of in de duinen zich ziet ingraven met ne stumpjuper met grijze michelin XCR mud's ........
- Traxer
- Kerstman
Allez, k'zal morgen voor de gelegenheid nog eens mijn 'visitekaartje' op mijn rug hangen. Kan je tenminste goeiedag zeggen als je voorbijfietst.KUBA wrote:Zal normaal morgen ook van de partij zijn tegen 08.00H , misschien eens ne goeiendag zeggen aan het forumtreintje gezien ik na 3 jaar MTB'en en continu volgen van dit forum al geregeld vastgesteld heb via de commentaren dat ik verschillende malen jullie moet ontmoet (lees zien passeren of gepasseerd) hebben zonder te weten wie wie is.![]()
Misschien ne keer pasfoto op jullie rug kleven met nickname erop![]()
![]()
Allez , als ge iemand op het strand of in de duinen zich ziet ingraven met ne stumpjuper met grijze michelin XCR mud's ........![]()
- bougie het genie
- Mountainbiker
Post by bougie het genie »
Na het lang twijfelen tussen Zwalm en Middelkerke heb ik dan toch voor jullie rit gekozen. (ben nen groten fan van ip en nere...)Gezien de vele intresse op het forum en de goede commentaren ben ik er zeker van dat dit een ritje is die de moeite waard zal zijn. Tot morgenvroeg dan!