30/08/2008 TT Oudenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Eerst en vooral bedankt iedereen voor jullie komst en jullie reacties.

- Wat de kilometers betreft kan ik jullie geruststellen, jullie zijn niet misreden.
In de afgelopen weken zijn door omstandigheden enkele stukken vervangen en/of geschrapt. Hierdoor is het totaal aantal kilometers gewijzigd en ik persoonlijk ben simpelweg vergeten deze in rekening te brengen. Mijn verontschuldigingen hiervoor.

- We hebben minsten 4 zwartrijders gespot, bedankt gasten we zijn blij dat jullie ons werk appreciëren en ook de dag voordien zagen we al op verschillende plaatsen bikers rijden [-X Mogen we nogmaals vragen om privé en natuurgebied te respecteren zodat we hier in de toekomst ook nog mogen terugkomen!!!

- Grappige anekdote (hoewel ietwat storend voor mij): iemand zij tegen mij dat ik niet wist wat mountainbike is, ik heb hem gelijk gegeven :roll:

- Ik hoop dat de 2 mensen die mij vroegen hoe ze het smalle balkje konden vermijden de weg gevonden hebben.

- Nee ik heb geen lief en voor zover ik weet ook geen dochter. Op de 2de bevoorrading stonden mijn ma en mijn zus.

Bedankt aan de 580 deelnemers, aan de eigenaars van de privé stukken (die zelfs af en toe eens iets extra hadden voorzien) en aan de mensen die ons geholpen hebben =D> =D> =D>
Wij hopen jullie volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen.

@ lichterveldenaere: eirs naar de nonnekes brengen helpt :wink:
Last edited by kenny on Sun 31 Aug 2008 20:53, edited 1 time in total.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

stuntrider wrote:
Lichterveldenaere wrote:
stuntrider wrote:en geeft er iemand last gehad van de forumbikers die de rit gingen saboteren?
?????????????
Aan elke biker met gezond verstand,
Vertrek voor 8u of na 9u!!!!!!!
Een bende ongeregelden onder de naam "forumbikers" zullen het parcour onveilig maken.
Van jong geweld tot ouwe zakken,
Allemaal even 'Locco'

van dit hier
Ik ging eerst niet reageren, maar kan het toch niet laten.
Op een populaire topic is zowat 80% van alles wat vóór de rit gepost wordt, gebabbel die eigenlijk niet veel met de tocht zelf te maken heeft of gewoonweg gezever. Aangehaald bericht hoort daar overduidelijk bij! ](*,) 't Zou al erg zijn dat bikers vooraf laten weten dat ze een tocht gaan saboteren, en dan nog een tocht van een bevriende organisator... #-o
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

Eerst en vooral chapeau aan die die het hebben aangelegd =D> =D>
Heb 42km gereden en moest zeggen het was gewoon weg de MAX.
Prachtig weer, mooi terrein en zeer goed aangeduid.
Jammer genoeg mijn voorderraileur moest eraan geloven dus kon ik niet meer zo goed schakelen na 15km, uitgegleden aan het eerste plankje dat we moesten overrijden bij het mais veld.
Ik zelf ben niet gevallen [-o<
En 1 van mijn spaken is losgekomen, heb er niks van gemerkt.
Kheb het pas gezien als ik mijn fiets waste.
NEXT YEAR I'L BE BACK!!!!!!

:drunk: :drunk: :drunk:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Prachtigen tocht :-D
Kben gestart met hoge verwachting, maar ze was blijkbaar nog nie hoog genoeg #-o Oudenburg word een nieuwe jaarlijkse traditie ;-)

Grtz
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

proficiat aan de inrichters dit is zeker een van de beste ritten uit de streek .ik zat me de hele tijd af te vragen wanneer de hobbelweide kwam .en dat ik het geweten heb dat ze kwam amaaiiiiiii .tot volgend jaar
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Schitterende tocht, ééntje waarvan je hartslag spontaan de hoogte ingaat. Letterlijk en figuurlijk...
De hobbel-de-bobbel-weide was voor mij de dooddoener van de dag (kmoe afleren iedereen te willen/proberen volgen).
Door tragere deelnemers de eerste technische strook 2 maal moeten doen :-D oooohhhhhh

Ook de bevoorrading waren dik in orde met "vriendelijke" mensen, vooral de 2de stop... :lol:

Proficiat aan de organisatie! Tot volgend jaar!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Kenny, zoals ieder keer: =D> =D> =D> Waar blijf je die stukken halen? :roll: Ik woon in de streek en heb dingen gezien waarvan ik niet eens vermoedde dat ze er waren. #-o
Kort: de rit en organisatie +10 (de conditie: -10 :oops: )

PS: ik heb een zoon van 17, hoe oud is je dochter??? :lol:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Traxer wrote:Kenny, zoals ieder keer: =D> =D> =D> Waar blijf je die stukken halen? :roll: Ik woon in de streek en heb dingen gezien waarvan ik niet eens vermoedde dat ze er waren. #-o
Kort: de rit en organisatie +10 (de conditie: -10 :oops: )

PS: ik heb een zoon van 17, hoe oud is je dochter??? :lol:
27 en de jouwe? :wink:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

=D> =D> =D> voor een platte streek was deze TT meer dan verwacht.
Dus Kenny,doe zo voort,je weet tenminste wat de echte bikers willen :lol:
Was al van het eerste stukje aant bissen en heb ervan genoten.
Alé , der zijn er wel bij die van het minste op - en af rijden moeten afstappen,maar blijven trainen is de boodschap #-o
Alhoewel er ni zoveel hm's inzaten :P
Proficiat , verdient zeker een dikke 10 =D>
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Zaterdag naar oudenburg afgezakt en kzal het niet vlug vergeten.
Een weide en mais tt met hier en daar een single track.
Je moet het gewoon graag doen die weide tts maar het is niet mijn ding :(
De organisatie was wel in orde al vond ik dat lussensysteem toch iets verwarrend je wist niet aan hoeveel kms je zou komen op het laatste.
De bevoorradingen waren dik in orde en de bepijling ookmaar er ligt toch iets op mijne lever ivm het off road gehalte als iedere organisatie de weides en mais stroken gaan benutten dan komt elke tt met een hoog off road gehalte voor de dag.
Proficiat aan kenny en crew voor het vele werk dat ze in deze tt stopten [-o<
kommil
Post Reply