Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik weet ook de weg liggen, maar als jullie me willen volgen, pas maar op om niet in slaap te vallen achter de stuur
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Yep, sorry, in HET bos kun je achter HET stuur in slaap vallen als je Bassman wil volgen
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
En ikke vanaf het einde tot Genk-StationBASSMAN wrote:Dan leid ik u tot het vertrek plaats vanaf genk stationAMG wrote:Dat is zeer vriendelijk, ik laat u nog iets weten.Angelo. wrote:Als jullie in augustus terugkomen, wil ik jullie gerust hier rondleiden.
- Cuberider007
- Mountainbiker
Post by Cuberider007 »
hey baggen, die mannen zullen ook wel ene gps hebben he. en btw, wie weet er nu het MAASLAND niet liggen met zijn uitgestrekte bossen

hey
ik heb me pas een bike aangeschaft woon in neeroeteren en heel dicht bij bergerven nu zoek ik mense om mee te bike omdat k helaas totaal geen weg weet in het bos en beschik momenteel nog niet over een trekhaak en fietsendrager maar als jullie dit zou intresseren geef een seintje en dan fiets k desnoods tot bij jullie
mvg nicky
ik heb me pas een bike aangeschaft woon in neeroeteren en heel dicht bij bergerven nu zoek ik mense om mee te bike omdat k helaas totaal geen weg weet in het bos en beschik momenteel nog niet over een trekhaak en fietsendrager maar als jullie dit zou intresseren geef een seintje en dan fiets k desnoods tot bij jullie
mvg nicky