Nieuwe ketting gekocht en de andere heb ik laten scherpen, het kan maar beter gaan hé...
Oh ja, het gaat over de ketting van de kettingzaag hé
Post by Vos in de bossen »
Post by Vos in de bossen »
De kid's zijn maar een korte tijd klein, en ze hebben dan de papa zeer zeer nodig (het was bij ons ook het geval)...nooit gene tijd voor hobby kunnen nemen. Op 38 jaar ben ik met het duiksport begonnen, nu een beetje op terugweg, na 20 jaar...op 57 jaar met MTB begonnen, wat laat helaas, maar op eigen tempo lukt het. Na 24 jaar dienst onder andere in de Kempense mijnen als ondergronder, ben ik op verplicht pensioen moeten gaan, wat me toch de tijd geeft om te kunnen fietsen.Verellen wrote:5 km gelopen vanavond.
Ik probeer elke 2 à 3 dagen te sporten, 5 km lopen, 20 km mtb, 50 km op de baan... Hangt een beetje van de beschikbare tijd af, als mijn vrouw (verpleegster) geen late of nachtdienst heeft, en ik wacht altijd tot mijn bengels slapen.
In de winter meestal beperkt tot lopen alleen![]()
Tijdens de rustdagen spieroefeningen, ook weer als iedereen al slaapt![]()
Om de paar weekends TT afwisselen met georganiseerde baantocht of loopwedstrijd. Ik ben op deze manier op een dik jaar meer dan 20 kg afgevallen.
Maar het is verdomd moeilijk om tijd te maken voor te sporten. Als ik hier op da forum soms lees wat voor materiaal men heeft en hoeveel er kan getraind en TT's gereden worden,...snap er niets van.
Er zijn toch maar 24 uur in een dag hé mannen?![]()
Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Is het ook zo moeilijk om nog tijd te maken voor je hobby?
Vooral jonge vaders?
Ik zit (bijna) in het zelfde kuipje (of hoe zegt men dit :) )Verellen wrote:5 km gelopen vanavond.
Ik probeer elke 2 à 3 dagen te sporten, 5 km lopen, 20 km mtb, 50 km op de baan... Hangt een beetje van de beschikbare tijd af, als mijn vrouw (verpleegster) geen late of nachtdienst heeft, en ik wacht altijd tot mijn bengels slapen.
In de winter meestal beperkt tot lopen alleen![]()
Tijdens de rustdagen spieroefeningen, ook weer als iedereen al slaapt![]()
Om de paar weekends TT afwisselen met georganiseerde baantocht of loopwedstrijd. Ik ben op deze manier op een dik jaar meer dan 20 kg afgevallen.
Maar het is verdomd moeilijk om tijd te maken voor te sporten. Als ik hier op da forum soms lees wat voor materiaal men heeft en hoeveel er kan getraind en TT's gereden worden,...snap er niets van.
Er zijn toch maar 24 uur in een dag hé mannen?![]()
Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Is het ook zo moeilijk om nog tijd te maken voor je hobby?
Vooral jonge vaders?