24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

vermeulen wrote:Yep inderdaad , hier in Zulzeke zelfs dwars door het natuurgebied wat volledig verboden is voor elke toertocht en elke fietser , alleen het stukje bos in het verlengde van de kasseiweg mag je door ... 100% zeker, die achterkant is volledig niet toegelaten.
Laatste die het gedaan hebben was een organisatie uit Ingooigem enkele jaren terug die nadien nog een bezoekje gekregen heeft.
In ieder geval we zullen er zijn , hoe meer van die boldly stroken hoe meer fun , hopelijk niet teveel problemen nadien.
Maar dat bedoelen we ook niet. Waar we niet in mogen gaat we ook niet in. We willen achteraf geen problemen hebben, zowel voor ons als voor andere organisaties.
Waarschijnlijk heb je het op een stuk van het OCMW, waar inderdaad niemand door mag. Maar wij hebben daar toch een eenmalig (schriftelijke) toestemming voor gekregen. Indien je het op een andere passage zou hebben dan mag je me gerust nog contacteren (ben@herders.be), we doen dan nog de nodige aanpassingen ...
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Fietsje staat op orde, morgen maken mijn nieuwe Crosstrail-wielen hun debuut in Maarkedal...
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Een telefoontje deze namiddag heeft mijn marathondromen aan diggelen gegooid. :cry: :cry: Het zal werken worden morgenvoormiddag. :(
Nu een halve marathon (56 km) moet wel nog kunnen,zij het in de namiddag.

Dus aan de vroege starters,het amusement !!!(Zal zonder mij zijn)

Tja,kan moeilijk mijn werk laten vallen, als zoiets voorkomt.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote:Een telefoontje deze namiddag heeft mijn marathondromen aan diggelen gegooid. :cry: :cry: Het zal werken worden morgenvoormiddag. :(
Inderdaad spijtig, maar er komen nog marathons (en wellicht doenbaardere) om een te testen (regiotour, Poperinge, ...)
Misschien tot in de namiddag als wij over de meet komen gebold.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Lichterveldenaere wrote:
veeteeteetje wrote:Een telefoontje deze namiddag heeft mijn marathondromen aan diggelen gegooid. :cry: :cry: Het zal werken worden morgenvoormiddag. :(
Inderdaad spijtig, maar er komen nog marathons (en wellicht doenbaardere) om een te testen (regiotour, Poperinge, ...)
Wolfsdonk :wink:
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Mijn broer (petanker) en mezelf komen ook afgezakt. Aangezien mijn broers vrouwke zelf gaan sporten is in de voormiddag, kunnen we pas om 11 uur aanzetten en zodoende zal het dus de 56 km worden (tenzij we die extra lus vinden).

Tot morgen en hopelijk eens een blij weerzien met vele forummers hier. Kweet mijn fout want zelf zes maanden stil gelegen op mtb-gebied.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

kenny wrote:
Lichterveldenaere wrote:
Wolfsdonk :wink:
Idd. Spijtig ik dat ik dit jaar niet de conditie heb en eigenlijk zondag zowiezo niet kan, maar ik zou zeker voor de dubbel geopteerd hebben. (allé, een van de twee op een kleinere afstand.)
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Ik kom net van de startplaats, reclamebord gaan plaatsen voor onze eigen TT eind juni.
Ik had daar talloze herders verwacht maar kennelijk zitten die nog ergens op het parcours.
Plassen opdweilen, steentjes in de bochten verwijderen, enz.. :-)

De joybikers zijn alvast ook morgen paraat. Al zeker 4 man die de 85km gaan proberen.

Aja,
De ondergrond ligt vrij droog. Ikzelf start met GEAX barrorace.
Toch wel een band met weinig profiel.

Nog het beste wensen aan de herders met hun 1ste tocht en laat het er een worden van een lange reeks. 8) 8)
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

ben ook van plan om de 125 km te proberen maar moet alleen rijden en vind dit nogal vervelend.is er iemand waar ik mijn treintje zou aan mogen meepiken.zou proberen te vertrekken om 7u30 . ben wel niet meer van de jongste(48jaar ) en zal zeker goed moeten dozeren. heb morgen een geel truitje met zwart aan met de letter DA (di angeli) wie intresse voelt gelieve
nog wat te laten weten.

Dank bij voorbaat !!
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

Action-Man wrote:ben ook van plan om de 125 km te proberen maar moet alleen rijden en vind dit nogal vervelend.is er iemand waar ik mijn treintje zou aan mogen meepiken.zou proberen te vertrekken om 7u30 . ben wel niet meer van de jongste(48jaar ) en zal zeker goed moeten dozeren. heb morgen een geel truitje met zwart aan met de letter DA (di angeli) wie intresse voelt gelieve
nog wat te laten weten.

Dank bij voorbaat !!
wij vertrekken ook om 7.30 met 3 man. te herkennen aan zwart/rode VT4 uitrusting. Geen probleem om aan te hangen
Post Reply