100 of 120 km in de vlaamse ardennen??

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Ga je voor de 100km of de 120km??

Poll ended at Thu 18 Oct 2007 18:12

100km
28
42%
120
38
58%

Total votes: 66

jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

de pétard is jaloers nu se
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Massini wrote:waar gij nog over klapt zeg, ik heb hare gsm nummer al een tijdje zenne :lol: :lol: :lol: .

Massini 8)
Goed, nu nog een cursus "Hoe bel ik met een GSM".... :lol:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

pvandebe wrote:
Massini wrote:waar gij nog over klapt zeg, ik heb hare gsm nummer al een tijdje zenne :lol: :lol: :lol: .

Massini 8)
Goed, nu nog een cursus "Hoe bel ik met een GSM".... :lol:
dat ga ik nog es moeten uitzoeken #-o , ik laat het u op tijd weten :lol: :lol: :lol: :lol:

Massini 8)
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

katrien20 wrote: Ik heb het geluk gehad om de eerste 60 km van de 120 eens te mogen proeven en het is echt :drunk: :drunk: :drunk:
Ik vrees dat ik niks van het parcours mag verklappen, maar voor mij staat één ding vast : ik ga voor de volle 120 km! Het was nu al mateloos genieten van elke kilometer en vooral in die bossen... wat een offroad met technische passages :drunk:
Ja Katrien, laat de trainingsschema's maar uit je pc rollen hoor :-D
Er staat je nog veel meer te wachten als je de 120 aandurft!!
Zaterdag hebben we dus de volledige lus van de 57 km gedaan. Dat is nog geen marathon-afstand.. dus met die mensen mogen we nog een beetje medelijden hebben :wink:
Bij de 80 - 100 & 120 vallen die eerste tien km zonder noemenswaardige hindernissen in weg. De zware start hebben we zondag met 5 herders eens gereden. Na 35 km wist Pollie me te zeggen dat we al meer dan 800 hm hadden =D> =D> . Hoogtemeters alleen zijn niet ons hoofddoel, 't is vooral voor de offroad dat we gaan, maar de opeenvolging van al die korte en nijdige offroadklimmekes zal toch een andere rijstijl vragen dan de lange Ardennenhellingen denk ik.

Smeer de beentjes maar in :lol: :lol:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Locked