wie rijd er moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
mijn motor historie tot nu toe:
* kawasaki kx 250
* 2 maal honda cb 400
* honda xl 250
* honda xr 250
* suzuki gs 550 ( caferacer
)
* suzuki gsxf 750 ( streetfighter)
*suzuki rf 600
* vespa px 200
* suzuki dr 350
* 2 maal yamaha fzr 1000 (fighter)
* ktm exc 520 ( sm) en enduro
* cagiva raptor 1000
een deel van deze heb ik niet meer natuurlijk,
momenteel heb ik nog: de cagiva raptor, tot gisteren de ktm exc, suzuki gs caferacer, honda xl, honda xr, vespa

* kawasaki kx 250
* 2 maal honda cb 400
* honda xl 250
* honda xr 250
* suzuki gs 550 ( caferacer
* suzuki gsxf 750 ( streetfighter)
*suzuki rf 600
* vespa px 200
* suzuki dr 350
* 2 maal yamaha fzr 1000 (fighter)
* ktm exc 520 ( sm) en enduro
* cagiva raptor 1000
een deel van deze heb ik niet meer natuurlijk,
momenteel heb ik nog: de cagiva raptor, tot gisteren de ktm exc, suzuki gs caferacer, honda xl, honda xr, vespa
- Morpheo2002
- Mountainbiker
Post by Morpheo2002 »
Naast mijn mtbke staat er een cbrke 600.
Het klimmen gaat alvast sneller met de tweede, en ook het plat, en ook het bergaf , en ook...
Ook meer succes bij de vrouwen wanneer ik met de moto ben, da zal aan die volledig gesloten helm liggen zeker.
Greetz.
Het klimmen gaat alvast sneller met de tweede, en ook het plat, en ook het bergaf , en ook...
Ook meer succes bij de vrouwen wanneer ik met de moto ben, da zal aan die volledig gesloten helm liggen zeker.
Greetz.
- Gwen
- Mountainbiker
foto's posten a.u.b.!!!!!!attitude-mantra wrote:Mijn motorgeschiedenis gaat terug tot '94
Ben begonnen met een nieuwe Duc 750 SuperSport. Hiermee 1,5 jaar rondgereden en daarna ingeruild voor m'n dreambike, een 888 SP5 uit '93.
Voorzien van het nodige extra, 926 Corsa fabrieksblok en diverse carbon en titanium onderdelen/ accessoires.
Eens een Duc altijd een Duc
is dè ubermoto voor mij, 888 SP5 beter wordt 't niet
@ perro diablo: je hebt die toch niet weg gedaan hèIk ben van een 748 op een Rocky Mountain overgestapt........
-
Griet
- Mountainbiker
Op mijn 18de ne Kawasaki KR1 (250cc) gekocht, teveel mee tegen de grond gelegen, dus verstandelijk verkocht.
Ne tijd zonder gezeten.
Dan wat jaartjes later ne Honda SLR 650 gekocht (funduro). Het woord zegt het zelf, een speelmachientje.
Na 6 jaar wou ik toch terug iets sneller. Ouder worden is blijkbaar niet altijd beter.
Heb me toen ne Yamaha Thundercat aangeschaft en nu................
heb ik alleen mijn fietskes nog.
Mijn vriend rijdt momenteel met ne Honda fireblade 1000 RR dus als ik zin heb moet ik maar de sleutel vragen.
Ne tijd zonder gezeten.
Dan wat jaartjes later ne Honda SLR 650 gekocht (funduro). Het woord zegt het zelf, een speelmachientje.
Na 6 jaar wou ik toch terug iets sneller. Ouder worden is blijkbaar niet altijd beter.
Heb me toen ne Yamaha Thundercat aangeschaft en nu................
heb ik alleen mijn fietskes nog.
Mijn vriend rijdt momenteel met ne Honda fireblade 1000 RR dus als ik zin heb moet ik maar de sleutel vragen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
foto's posten a.u.b.!!!!!!Gweñito Gafotas wrote:
Eens een Duc altijd een Duc
is dè ubermoto voor mij, 888 SP5 beter wordt 't niet
@ perro diablo: je hebt die toch niet weg gedaan hè[/quote]Ik ben van een 748 op een Rocky Mountain overgestapt........
Heb ne Senna na 3weken krom gereden, dan ne S, ne Buell ook nog ergens tussenin......circuit rijden is een dure hobby.
Ik heb nog wel een carbonnen 3 spaaks achterwiel liggen ergens, het voorwiel brak tijdens het remmen voor den 1ste linkse op Zolder.(mijn vork en frame 0.5 sec later braken ook, mijne helm 1 sec later)
Mijn lichaam zit vol (gelukkig titanium) bouten, ik ben volledig genezen van het moto4us. Op mijn 42ste begin ik wat verstand(=schrik) te krijgen.
freezy wrote:Arno, hoe reed die RF600?
Die staan ook nog af en toe eens te koop op de 2ehands sites. Staat mij eigenlijk ook wel aan qua model.
ik vond die eigenlijk redelijk saai in zijn originele uitvoering, heb er wel nooit echt veekl km's mee gedaan, schadegeval omgebouwd naar streetfighter en dan verkocht, heb er zelf mss 250 km mee gedaan.