Aalsterse bikers, verenigt U !!!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Zoals Curlito al zei : buiten Aalst roept dat meteen andere gedachten op ...greenie wrote:Vuil Jeannetten?Misschien iets dat verwijst naar het cultureel erfgoed van Aalst : bijvoorbeeld de Zwette Maannen.
is dat geen idee voor een naam?
MBC d'Ajuinen (al dan niet Ajoinen geschreven) daarentegen
Thierry (die zich verder niet gaat moeien
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
Bwah, een koppel valse t*tt*n en een bontfrakske zou u niet misstaan...Thierry wrote:Thierry (die zich verder niet gaat moeien)
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Zijt ge daar zeker van ? Ge moet eens rondkijken op nen TT, daar lopen er veel rond die precies uit ne stoet ontsnapt zijnThe S-man wrote:... en liefst geenen naam die in verband staat met carnaval. Want dat heeft totaal niks met mountainbike te maken...
ah vaneigens ... waarom spreken we nu zondag 13.11.2005 niet eens af om 8u30 in Roosdaal. De Wolfkens rijden er nen TT. in plaats van ieder afzondelijk kunnen we toch allemaal tezamen vertrekken ? ik zal er in ieder geval zijn (ge zult mij kunnen herkennen aan mijn ULTIMA uitrusting (ja hoor, ze valt op), aan ne grijzen helm en ne, Diamond Silver Fox)JosR wrote:Ast hier zo voort gaat, kunnen we een treffen organiseren
Der moet toch iets zijn da we kunnen regelen om es samen te komen.
Wie van jullie mogen we nog verwachten ?
@Gizmo: da's gesproken zie ! De Voorzitter van de Kattemboys glundert !Gizmo wrote:iets zo in den aard van de kattemboys he zou nie mis zijn, alles mag en niks moet en geen serieuze verplichtingen van alles en nog wa.Brainfood wrote:Er zijn blijkbaar toch een aantal mensen geïnteresseerd in een club van Aalst of omstreken. Een club met xc en marathonrijders. Ik zou me graag aansluiten bij een club. Maar om hier in vlaanderen tt's te rijden in groep of met de wtc naar café en terug te rijden, daar heb ik geen zin in. Een club om samen te trainen en naar marathons in binnen- en buitenland te gaan. Dat spreekt me wel aan.
@ Kamikeli
Kan je kiezen met welke bike je rijdt van pervelo? De sponsering houdt dit dan in dat je korting krijgt op je bike?
Gizmo
ps : 'k ga proberen van den 18de ook aanwezig te zijn