28/05/07 Ardennes Trophy Theux 60 of 90 km

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Fons Moors wrote:
roger wrote:.......Toch een beetje spijt dat ik niet voor de 90km ben gegaan gewoon om te zien hoe de condite is op een nog iets langere afstand.Hoe was het parcours na de afslag voor de 60km,zaten daar stevige kuiten bijters in of was het goed berijdbaar?
Wat een geluk dat ik niet voor de 90 ben gegaan...
En de laatste twee klimmekes beten in mijn kuiten en in mijn billen.
De mannen van de jaren '40 hebben het niet slecht gedaan hé Fons,gij hebt er nogal een lap op gegeven.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

whoet whoet, 212 geworden ...
best nog tevreden mee, het was mijn bedoeling om in de eerste helft van het pak te eindigen en dit is dus gelukt ...
alleen jammer dat de tocht 7 km te lang was, want ik heb daar af en toe eens aan de kant gestaan met buikkrampen ... :-? ik denk dat ik daar 10 tot 15 min makkelijk heb verloren ... door het stilstaan dan nog ijskoud gekregen ... enfin op naar Malmedy en als het weer meezit heb ik veel zin om de grote toer te doen ... :wink: ma wel met mijn eigen bokes mee dan
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Heavy en nog eens heavy pfffff....

Den deze stond wel toch met stip aangeduid in mijne agenda ze en goed voor getraind ook!
Gestart in den tweeden box...paf en weg! Wat ne knal zeg, kwas zelf verschoten. Dus ik was direct wakker. De longen meteen goed open en tesamen met Niek Lingier naar boven, kzeg ni slecht. Dan een tijdje bij hem in buurt gereden, ma ik wist natuurlijk ni welke afstand hij gekozen had. Het beste is dan toch je eigen tempo te nemen en reed er van weg, ben ik ni te rap of wa is da hier. Na een 2u zag den deze geen lap meer door zijne bril hé pfff en ik zit zo met nen evil eye met correcties in. Horen jullie mij al afkomen?? Mijne bril kon ik natuurlijk ni kuisen want ik zelf vol modder. Allez dan zonder bril hé! Ik heb mijne bril echt wel nodig om te zien. Dus ik zie al ni goe en dan al die spatten in mijn ogen, man man wat een miserie zeg. Meer blind gereden dan iets anders...
Op 2u had ik 40km achter de kiezen, zeg als ik zo verder doe zal ik ne mooie tijd hebben! Maar ge weet het venijn zit em natuurlijk in de staart en tja vanaf het bordje 65km kreeg ik het lastig...Fietske schakelde nog goe maar doordat mijn handschoenen vol modder hingen kon ik mijn gripshifts niet meer bedienen...verdomme toch!
Die laatste 4 klimmen amai mijn frak zeg!!! Tot slot die rode vot was da nog 3km of ene want die hing volgens mij goe mis ze, of was ik het die kapot was??
Mijn doel was onder de 5u binnen zijn op de 90km en da is gelukt op 4u47 en 59ste
jacla
Mountainbiker

28/05/07 Ardennes Trophy Theux 60 of 90 km

Post by jacla »

iemand idee waarom uitslag 80km vermeld en niet 90?
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

Geweldig dagje gehad daar in La Reid, het parcours lag er nog redelijk goed bij vond ik, zeker geen Waimes toestanden. Heb er op eigen tempo de 90 gedaan en da ging goed, zeker geen last gehad van veel volk onderweg(gestart in box1). Fietske heeft da perfect gedaan, geen enkel probleem met remmen of schakelen, alles ging picobello. Zelfs met zo'n fietsImage
Binnengekomen op 5.39.38 wat goed is voor een 194ste plaats en 38ste bij de M2.
DdT
Mountainbiker

Re: 28/05/07 Ardennes Trophy Theux 60 of 90 km

Post by DdT »

jacla wrote:iemand idee waarom uitslag 80km vermeld en niet 90?
Yep, heb den indruk dat de gemiddeldes idd werden berekend op 80 km ipv de werkelijke 86 km. Zou eerder moeten gebasseerd zijn op 90km.
Vind ik persoonlijk niet erg kunnen voor een organisatie als chronorace.
Ofwel misverstand tussen organisatie AT en chronorace.
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Bij de M3 stonden er maar twee op het podium.
De tweede in die uitslag DE NEF KRIS gaf 1933 als geboorte jaar...
schijnt een vergissing te zijn.
Kwas dus 3de
race duck
Mountainbiker

Post by race duck »

vostefan wrote:Heeft iemand de juiste hm van de 60 en 90 geregistreerd?

gr - stefan
Heb op mijn Polar 86 km staan en 2145 hm.
Na de memorabele rit in Waimes van 10 dagen geleden opnieuw een dagje modder vreten, 't wordt inderdaad wel tijd voor wat beter weer. Hopelijk kan de komende weken alles wat opdrogen, anders haak ik toch voor één keer af in Malmédy. Vrouwke begint te zagen over al dat zand in haar wasmachien...
verkie
Mountainbiker

Post by verkie »

Volgens de Polar 64,7 km en 1650 hm. Gestart achteraan een groep en zoals anderen al vermeld hebben gans de tijd in de file gestaan. Veel te voet, wachten op singletracks, iedere lastiger klim tussen 't volk moeten omhoogkruipen. Na 40 km is 't dan beginnen opklaren en heb 'k eindelijk op eigen tempo kunnen rijden. In de uitslag 56ste en 17de bij de senioren. Al bij al toch tevreden, maar of 'k terugkeer is ook een andere vraag.
Post Reply