Meld hier TV uitzendingen over MTB zaken.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Mister T.
- Mountainbiker
http://www.standaard.be/video/videoPlay ... deoId=4872
JM Dedecker over MTB'en...
Het verwonderde mij wel dat hij Julien Absalon kent.
Soit, ik blijf in de kansen van onze landgenoten geloven, en zeker in die van onze Roel. Als ie kan pieken op 23 augustus, zal dat vonken geven...!!
JM Dedecker over MTB'en...
Het verwonderde mij wel dat hij Julien Absalon kent.
Soit, ik blijf in de kansen van onze landgenoten geloven, en zeker in die van onze Roel. Als ie kan pieken op 23 augustus, zal dat vonken geven...!!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Was daarjuist een reportage op één in de Oostkantons (Butenbach) over het MTB
- Christoff
- Mountainbiker
Voor al diegene die prime hebben, op Extreme Sports zenden ze nu alle "Nissan UCI Mountain Bike World Cup" uit, wel van 2007, maar toch zeer leuk om te zien. Goed gefilmd, zowel vrouwen als mannen, half uurtje per wedstrijd. Niet enkel XC, ook DH en 4x.
Exacte kalender hier te vinden:
http://www.extreme.com/ontv/index.asp?T ... +World+Cup
Wel veel hetzelfde spijtig genoeg en je kan niet zien wanneer welke manche het is.
Ik heb al enkele afleveringen opgenomen op mijn digicorder, indien gewenst kan ik ze wel op mijn pc zetten en ergens te downloaden zetten. Ik heb voorlopig al Houffa, Offenburg en DH(waar weet ik niet juist ) Laat maar weten.
grtz
Exacte kalender hier te vinden:
http://www.extreme.com/ontv/index.asp?T ... +World+Cup
Wel veel hetzelfde spijtig genoeg en je kan niet zien wanneer welke manche het is.
Ik heb al enkele afleveringen opgenomen op mijn digicorder, indien gewenst kan ik ze wel op mijn pc zetten en ergens te downloaden zetten. Ik heb voorlopig al Houffa, Offenburg en DH(waar weet ik niet juist ) Laat maar weten.
grtz
Programmeer de video al maar:
TV: Mountainbiken op National Geographic Channel: Nomads Utah Mountain Bike: 22 mei 2008 om 23.30
In this episode of Nomads we further develop the Cannondale, "Cut team" and filmmaker Don Hampton as they go back to North America's mountain biking Mecca, southern Utah. Surrounded by National forest, 50 miles in each direction, this small patch of mountain biking perfection is open to the public and is the perfect location due to the combination of natural terrain, stunning backdrops and the ability to lawfully move dirt.
TV: Mountainbiken op National Geographic Channel: Nomads Utah Mountain Bike: 22 mei 2008 om 23.30
In this episode of Nomads we further develop the Cannondale, "Cut team" and filmmaker Don Hampton as they go back to North America's mountain biking Mecca, southern Utah. Surrounded by National forest, 50 miles in each direction, this small patch of mountain biking perfection is open to the public and is the perfect location due to the combination of natural terrain, stunning backdrops and the ability to lawfully move dirt.