13-14/01/07 KEMMEL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Rock Rider wrote: @ nebraz M/29j. beloofd is beloofd, dus is het onderweg (gdb, gpx en ngi)... Wel maar van de 45 km gezien de omstandigheden... :oops:
Aangekomen. Wel bedankt mate :wink:
biker steven
Mountainbiker

Post by biker steven »

iets voor 2uur gestart voor de 55km
het parkoer lag er perfect bij, geen modder toestanden =D> =D>
een dikke pluim voor de organisatie =D> =D>
Ik ga hem morgen nog eens rijden de 55 :-D :-D :-D :-D :-D
tot morgen é gasten
reggyboy
Mountainbiker

Post by reggyboy »

aan zij die den toer vandaag gereden hebben;
is t aan te raden om ne smalle slijkband te steken (geax mud) die iets minder goed bolt, maar dan wel goed is in echt slijk,
of toch maar met de conti explorers die toch nog ietsje beter bollen op de goede stukken!?
Thompe
Mountainbiker

Post by Thompe »

reggyboy wrote:aan zij die den toer vandaag gereden hebben;
is t aan te raden om ne smalle slijkband te steken (geax mud) die iets minder goed bolt, maar dan wel goed is in echt slijk,
of toch maar met de conti explorers die toch nog ietsje beter bollen op de goede stukken!?
Algemeen is er heel weinig modder en bovendien zijn de meeste modderstroken bergaf, dus ik zou voorstellen als het niet te veel meer regent deze nacht om eerder snelle banden te nemen.
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Rock Rider wrote: De bikewash was inderdaad schitterend! Nog nooit gezien zo'n dingen! Den bike moest niet eens op de grond staan en draaide makkelijk rond op die dingen zodat je hem niet moest draaien tegen de hekkens! Stuur ne keer de plannen door, dan kan onze lasser van dienst bij de Steenbakkers misschien iets gelijkaardigs maken... :wink:
Ik heb het gewoon goed bestudeerd, aangezien het toch maar op 200 meter van mijn deur ligt...
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

De eerste keer dat ik deze tocht reed...en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Gewoon prachtig! =D> =D> =D>
Na enkele weken inactiviteit terug de fiets op met een bang hartje...maar het viel reuze mee. De conditie was nog steeds goed (toch naar mijn normen), ook al moest Lucky Luke af en toe wel eens zijn remmen dichttrekken. Luk, bedankt voor de aangename namiddag.
De tocht zelf was zeer afwisselend. Het heuvelend landschap werd ten volle benut...de vlakke km's kon je op één hand tellen. Ook bij de verbinding naar de Mont de Cats bleef men de heuvelrug gebruiken. Naar ik hoorde, moest de organisatie wel enkele stukken schrappen wegens te modderig. Hierdoor kregen we een parcours dat overal zeer goed berijdbaar was (ook in de namiddag). Enkele off-road afdalingen waren gewoon schitterend. =D> =D>
Ook de ruime bevoorradingen waren gevarieerd. De afstand tussen de eerste en de tweede bevoorrading was wel tamelijk groot, zeker voor iemand die de 55 km reed (of had ik een klopje van de gevreesde hamer?).
De afspuitstand werd hierboven reeds uitvoerig beschreven en was uiterst doeltreffend ingericht.
Conclusie: een toertocht die meer dan de moeite waard is! =D> =D>
Proficiat aan de voltallige organisatie. =D> =D>
tucoii
Mountainbiker

Post by tucoii »

Vandaag zaterdag de 55 proberen rijden maar na 26 km mijn ketting in gruis gereden :cry: .Dan maar gewacht op familiale hulp :(
De stukken die ik kunnen rijden heb waren idd fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.ik heb 1 bevoorrading gedaan en die was ok =D> .Parcours is voor liefhebbers van het soort,zoals ik en dus iets waar je best wegblijft als je het niet graag doet :-D .
Proficiat aan de organisatie en volgend jaar hopelijk zonder pech.

CU
reggyboy
Mountainbiker

Post by reggyboy »

Thompe wrote: Algemeen is er heel weinig modder en bovendien zijn de meeste modderstroken bergaf, dus ik zou voorstellen als het niet te veel meer regent deze nacht om eerder snelle banden te nemen.
thnx, dan steek ik mijn explorers maar!
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

inderdaad prachtige tocht en zeker goed uitgepijld, en voor de mensen die twijfelen welke banden te gebruiken morgen, ikzelf had achteraan nobi nick en vooraan skynni jymmi en dit was zeker voldoende.
en de rest heeft fritsie goed verwoord, alleen van die remmen dichtknijpen was maar om zelf weer op adem te komen.
G-Unit
Mountainbiker

Post by G-Unit »

De eerste 20 km waren voor mij gewoon een ramp. Het lukte niet, de benen wilden niet draaien en kracht zat er zeker niet achter. Begon al te denken om maar de 45 te doen, maar gelukkig de laatste kilometers voor die splitsing kwam alles terug.(den jenever van de nieuwjaarsreceptie van gisteravond zal dan waarschijnlijk uit de benen gereden zijn)
Dan gelukkig toch de 55 gedaan. Prachtige passage over de catsberg met fantastische afdalingen. 100% pure fun.

der zou vanmiddag blijkbaar wel nen biker heel serieus gevallen zijn, zou zijn afgevoerd in bewusteloze toestand. Alle da deed daar toch te ronde. Kweet er verder ook het fijne niet van. In alle geval, vele beterschap
Post Reply