17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Vergeet mij ook niet he' :-D
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zo juist een uurke of 3 aan mijnen bike gewerkt (lees : klank en lichtspektakel opgezet en gemonteerd :lol: met fluoresecerende spanbandekes zelfs =D> =D> ).Ne mens zou op den duur vergeten van nog ne keer iets te posten hier. :oops: :oops: Het is een moeilijke bevalling (keizersnee :-D :-D )geworden,maar het is toch gelukt.Ne grote verlengkabel met 4 stopcontacten in de garage gezet en alles is nu aan het opladen.Volgens de verpakking gedurende 15 uur opladen,alleen staat er wel weer niet bij hoelang ze zullen meegaan. #-o #-o (Vrees er weeral een beetje voor)
In ieder geval als ik start met de forumbende zal ik niet gevoel hebben dat het donker is.Ik zal daar proberen te zijn tussen 19u en 19u15 om tegen 19u30 te kunnen vertrekken zoals afgesproken.

Oja,aan de anderen die dit hier lezen,moest ge plotseling voelen dat uw "poepe" aan het warm krijgen is,geen paniek,t'is ik met mijnen veeteeteemobiel die vlak achter U zit. :-D :-D Ge moet maar ne keer ne goeiendag zeggen,hé.Ik zal ook mijn kaartje opspelden (vind dit als het ware ook een beetje verplicht,net als die fietsverlichting.)

Zo,morgen nog mijn vuurwerk monteren op mijnen bike :-D :-D en dan vrijdag naar Torhout (the city of lights)
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

veeteeteetje wrote:Zo juist een uurke of 3 aan mijnen bike gewerkt (lees : klank en lichtspektakel opgezet en gemonteerd :lol: met fluoresecerende spanbandekes zelfs =D> =D> ).Ne mens zou op den duur vergeten van nog ne keer iets te posten hier. :oops: :oops: Het is een moeilijke bevalling (keizersnee :-D :-D )geworden,maar het is toch gelukt.Ne grote verlengkabel met 4 stopcontacten in de garage gezet en alles is nu aan het opladen.Volgens de verpakking gedurende 15 uur opladen,alleen staat er wel weer niet bij hoelang ze zullen meegaan. #-o #-o (Vrees er weeral een beetje voor)
In ieder geval als ik start met de forumbende zal ik niet gevoel hebben dat het donker is.Ik zal daar proberen te zijn tussen 19u en 19u15 om tegen 19u30 te kunnen vertrekken zoals afgesproken.

Oja,aan de anderen die dit hier lezen,moest ge plotseling voelen dat uw "poepe" aan het warm krijgen is,geen paniek,t'is ik met mijnen veeteeteemobiel die vlak achter U zit. :-D :-D Ge moet maar ne keer ne goeiendag zeggen,hé.Ik zal ook mijn kaartje opspelden (vind dit als het ware ook een beetje verplicht,net als die fietsverlichting.)

Zo,morgen nog mijn vuurwerk monteren op mijnen bike :-D :-D en dan vrijdag naar Torhout (the city of lights)
Als ikke mijn madam meekrijg moogde hij der voor zorgen zulle want ze is een beetje bang om in het donker te biken maar als ik dat hier allemaal bekijk zal ze wel genoeg zien zekers bij u :roll: :roll: :roll:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

veeteeteetje wrote: Zo,morgen nog mijn vuurwerk monteren op mijnen bike :-D :-D en dan vrijdag naar Torhout (the city of lights)
Hey schatje, (aja volgens superfan) je mag wel geen vuurwerk
aansteken in bossen he... [-X [-X [-X [-X Of ben je ons op
het verkeerde pad aan het zetten...???

Oja, moet je bike er zo uitzien in het donker ??

http://www.yveske.be/Foto/torhout.avi
Fredje Kubiek
Mountainbiker

Post by Fredje Kubiek »

1) Black Knight
2) Rock Rider
3) Casper
4) Jocca (moet wel nog lichten kopen)
5) scubaluc (heb al licht)
6) veeteeteetje
7) Lok36000
8) G-Unit
9) Traxer
10) Revontulet
11) Dino (heb nog een phare op overschot...)
12) Filiberke
13) XIII
14) Slijkcrosserke (met een college v/h werk)
15) Pro Team
16) Zanneis
17) Alfie (als ik op tijd land)
18)Fredjekubiek
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Barbeque wrote: je mag wel geen vuurwerk
aansteken in bossen he...
[-X [-X [-X [-X Of ben je ons op
het verkeerde pad aan het zetten.
"Mo pol toch",da was a graptjen,hé!! :-D :-D

Wat mijn bike betreft,de achterkant ziet er ook ongeveer zo uit,de voorkant daarentegen,..... #-o #-o :wink:
BIKEDEVIL
Mountainbiker
Location: Merida hfs full XTR,vork manitou relic met lock out

Post by BIKEDEVIL »

De bikedevils zullen er zeker ook zijn met ne man of 10,maar zullen jammer genoeg niet meekunnen op de forumtrein,wegens eerst aperitief bij een van de leden en daarna allen naar Torhout om rond 20 uur te kunnen starten.
We zullen under daar wel zien in de verte met jullie klank en lichtspel!

Zondag 3 dec 8ste Pittemse Zottentocht in een organisatie van de Bikedevils Pittem.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn,baasje heeft mij aangeduid als
Chinese vrijwilleger om uitzonderlijk de nachtploeg te doen deze week!
Heb dus de ganse week nacht-tochten i.p.v.alleen vrijdagavond! :evil:
Veel succes gewenst aan alle nachtrid(sters)ders ! :lol: 8) :drunk:
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

hier nog eens een postje van mij, ik probeer om aanwezig te zijn vrijdag, al zal het nipt worden om mij tijdig in te schrijven. Moest het toch laat uitdraaien en mijn madam ziet het nog zitten dan kom ik zeker eens langs op den après.

groeten

joachim
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Dedju, 'k kan der ook nie bij zijn (gene vervanger om mijn vrijdagavondshift over te nemen in 't café... bah),

Mijn ventje zal der alvast bij zijn met enkele mannen van de Willem.
Allé, de leute hé en misschien tot zaterdag in Steenhuyse!

Grtjs
Post Reply