greetzzzzzzz
moviestar
Post by Snel Trappertje »
ouden wrote:inderdaad een heel goeie tocht MAAR....een groot minpunt de PECHVERHELPING!
Na een tiental km.kreeg mijn broer bandenpech(gescheurde buitenband)
Geen herstellen aan natuurlijk.
Dan maar de pechverhelping gebeld,waar men doodleuk vertelden dat men niemand kon sturen en dat we een ander nr.moesten bellen ,maar welk wist men ook niet!!!
Daarom zullen ze ons volgend jaar niet meer zien en hoop dat degenen die dit lezen zich ook zullen bedenken, want je zou er eens PECH moeten hebben.[/b]
Dit is inderdaad wel jammer.De toeloop vind ik een zwak excuses,dit is een sport die heel veel volk trekt en ik zie dat alleen nog maar stijgen.i-Mac wrote:ouden wrote:inderdaad een heel goeie tocht MAAR....een groot minpunt de PECHVERHELPING!
Na een tiental km.kreeg mijn broer bandenpech(gescheurde buitenband)
Geen herstellen aan natuurlijk.
Dan maar de pechverhelping gebeld,waar men doodleuk vertelden dat men niemand kon sturen en dat we een ander nr.moesten bellen ,maar welk wist men ook niet!!!
Daarom zullen ze ons volgend jaar niet meer zien en hoop dat degenen die dit lezen zich ook zullen bedenken, want je zou er eens PECH moeten hebben.[/b]
Dat is natuurlijk heel jammer, maar ik denk dat komt door de onverwacht grote toeloop op deze TT. Als je de streek een beetje kent, weet je natuurlijk vlug waar een fietsenmaker te vinden is. Ik begrijp echter ook dat velen de omgeving niet kennen, en daarom is hulp onontbeerlijk. Wees gerust, de Brugse Bikers zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.
Mocht je daarom deze TT links laten liggen in de toekomst, dan doe je alleen jezelf pijn. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor velen geen reden zal zijn.
Kop op!!!!