18/11/2006 - Sint-Andries-Brugge - 18e Brugse Bossentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Zo te lezen heb ik weer wat gemist door werkomstandigheden, toch was er één superiabiker aan de start (Stefaan) en zijn verslag staat te lezen op onze site.

greetzzzzzzz
moviestar 8)
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

jaja ik had het je al voor Bruyelle gezegd dat je met veel te harde banden reed.[/quote]

Inderdaad, luckyluke, nu weet ik ook dat ik de raad van een ervaren biker niet mag negeren. #-o Tot donderdag.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Volgende keer drinken we er enen op,hé Fritsie?![/quote]

Dat zullen we zeker eens doen. :-D
Snel Trappertje
Mountainbiker

Post by Snel Trappertje »

1ste keer dat we met de snelle trappers deelnamen in St. Andries. Vanaf nu staat deze tocht met stip aangeduid op onze kalender ! Mooiste tocht van de streek... dit kunnen we zeker beamen !
Een dikke proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>
ouden
Mountainbiker

st-andries

Post by ouden »

inderdaad een heel goeie tocht MAAR....een groot minpunt de PECHVERHELPING!
Na een tiental km.kreeg mijn broer bandenpech(gescheurde buitenband)
Geen herstellen aan natuurlijk.
Dan maar de pechverhelping gebeld,waar men doodleuk vertelden dat men niemand kon sturen en dat we een ander nr.moesten bellen ,maar welk wist men ook niet!!!
Waarom geeft men dan een briefje met pechverhelpingnr.mee???
Kortom ..mijn broer heeft de tien km terug te voet mogen afleggen!!en gelukkig dat het er maar 10 waren .
Daarom vinden wij het spijtig dat die organisatie zoveel sucxes heeft.
Men denkt er blijkbaar enkel aan de opbrengst en laat de biker met pech aan hun lot over.
Daarom zullen ze ons volgend jaar niet meer zien en hoop dat degenen die dit lezen zich ook zullen bedenken, want je zou er eens PECH moeten hebben.[/b]
i-Mac
Kerstman

Re: st-andries

Post by i-Mac »

ouden wrote:inderdaad een heel goeie tocht MAAR....een groot minpunt de PECHVERHELPING!
Dan maar de pechverhelping gebeld,waar men doodleuk vertelden dat men niemand kon sturen en dat we een ander nr.moesten bellen ,maar welk wist men ook niet!!!

Daarom zullen ze ons volgend jaar niet meer zien en hoop dat degenen die dit lezen zich ook zullen bedenken, want je zou er eens PECH moeten hebben.[/b]

Dat is natuurlijk heel jammer, maar ik denk dat komt door de onverwacht grote toeloop op deze TT. Als je de streek een beetje kent, weet je natuurlijk vlug waar een fietsenmaker te vinden is. Ik begrijp echter ook dat velen de omgeving niet kennen, en daarom is hulp onontbeerlijk. Wees gerust, de Brugse Bikers zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Mocht je daarom deze TT links laten liggen in de toekomst, dan doe je alleen jezelf pijn. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor velen geen reden zal zijn.

Kop op!!!!
EL_NOPPES
Mountainbiker

Post by EL_NOPPES »

:P heeft er daar toevallig niemand een gsm gevonden?
een sagem my c5 2, ne zwarte met een zilveren streepje int midden,
ben niet 100% of ik hem daar ben kwijtgeraakt, maar als je hem vind, gelieve mij het te zeggen
Kubus
Mountainbiker

Post by Kubus »

Aan de organisatoren van deze tocht: PROFICIAT.

Ronduit SUPER. We rijden nu al 2 jaar wekelijks een rit, maar dit was SCHITTEREND.

Groeten en tot de volgende keer.

Kubus
mtbkris
Mountainbiker

Re: st-andries

Post by mtbkris »

i-Mac wrote:
ouden wrote:inderdaad een heel goeie tocht MAAR....een groot minpunt de PECHVERHELPING!

Dat is natuurlijk heel jammer, maar ik denk dat komt door de onverwacht grote toeloop op deze TT. Als je de streek een beetje kent, weet je natuurlijk vlug waar een fietsenmaker te vinden is. Ik begrijp echter ook dat velen de omgeving niet kennen, en daarom is hulp onontbeerlijk. Wees gerust, de Brugse Bikers zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Mocht je daarom deze TT links laten liggen in de toekomst, dan doe je alleen jezelf pijn. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor velen geen reden zal zijn.

Kop op!!!!
Dit is inderdaad wel jammer.De toeloop vind ik een zwak excuses,dit is een sport die heel veel volk trekt en ik zie dat alleen nog maar stijgen.
Nog meer tt'kes organiseren zou ik zeggen.
Hopelijk wordt er volgend jaar meer aandacht geschonken aan de pechverhelping.Zo kun je ook doorgroeien van goed naar top.
En zo te lezen verdient dit parcours dat zeker.
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

Sint Andries was ook dit jaar weer dik in orde. Schitterende variatie in het parcours en vooral het gedeelte naast de autostrade (waar je weliswaar uiteraard op elke rit in 't Brugse weer op dezelfde stroken terecht komt, kan gewoon niet anders) vond ik eindelijk es vanop een andere manier benaderd en 't gaf je niet het gevoel van "weeral datzelfde stuk hier". Over de accomodatie (kleine kantine, afspuitplaats, parking) kun je vanalles zeggen, maar als organisator kun je uiteraard slechts roeien met de riemen die je hebt. Het parcours blijft echter het belangrijkste, en dat primeert voor mij persoonlijk boven al die andere zaken. Dus voor mijn part was Sint Andries weeral dik in orde. En net als enkele anderen hier op dit forum was ook ik heel blij dat die laatste strook door die boomschors, de nummering strook nr. 1 had.
Rik C.
Post Reply