11/06/06 : Zesde Hagelandse Chronorit Langdorp

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Speedbuster001 wrote:
Iegienie wrote:
Speedbuster001 wrote: en misschien nog wel iets meer voor ik als ik je leeftijd bekijk :-)
we zijn het aan het bestuderen, want er is idd. een fout geslopen in de klassementen op leeftijd. stoem stoem stoem, maar het is niet juist. En het is dan nog mijn fout ook...

Eigenlijk zouden we de leeftijden van "de bond" moeten gebruiken, dat zal waarschijnlijk de oplossing zijn.

alvast onze excuses voor de verwarring.
Daar gaat mijn jongereneindklassement :P
vwola.
probleem is opgelost. En eigenlijk was er geen probleem : In plaats van -18jarigen moest het uiteraard "Tieners" zijn.

nogmaals sorry voor de verwarring.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Voor mij was deze editie van de Hagelandse eentje in mineur :( De tocht waar ik elk jaar naar uitkijk was door het slechte weer gedurende het voorjaar al niet goed voorbereid (te weinig training) waardoor ik beslist had om samen met mijne maat dit jaar te rijden tegen een toertocht tempoke. Doch na een kilometer of 30 een knakske gevoeld in de rug en de benen werden compleet afgesneden. Nog geprobeerd verder te rijden maar geraakte nergens nog fatsoenlijk naar boven #-o . Dan maar na ongeveer 40 km geopteerd om via de baan terug te rijden naar Langdorp. Opgave dus :cry: :cry: , net naar de dokter geweest en blijk een ferme spierverrekking opgelopen te hebben :evil:. 2 dagen thuis van het werk nu, wa pillen slikken en naar de masseur, dan zou da moeten goekomen tegen volgende week. Maar Malmedy zal dus ook njet worden a.s. Zondag :cry: . Voor hetgeen dat ik gereden heb weinig of geen last gehad met de afpijling, maar er waren erbij die serieus verkeerd gereden waren. Blijkbaar waren sommige pijlen nogal moeilijk zichtbaar voor de snellere mannen. Gelukkig heb ik daar nooit last van :lol: wat mij betreft was alles voor hetgeen ik gereden heb dik OK =D> =D>
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

@ iegienie

Weet je soms hoeveel van het clubje 50 en meer er 60 en meer zijn ?

Grt.
...Jokke
Mountainbiker

Post by ...Jokke »

Fantastische toertocht/chrono. Het was een zeer aangename ervaring. Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij!!
Hier en daar misschien een pijltje te weinig vooral bij de afdalingen.
Maar dit temperde mijn euforie over de organisatie niet.
Prachtig parkoer, doe zo verder mannen!

Had zelfs geluk bij den tombola. Iemand mss interesse om het gewonnen truitje te ruilen tegen een maatje kleiner? Ik heb een XL wielertruitje gewonnen, maar het is wat aan de grote kant.

groetjes
anton
Mountainbiker

Post by anton »

ik heb chrono ook mee gereden het goed parcour met mooie bekliming en afdalingen 8) :P =D> =D> =D> laaste 10km was zwaar voormijn #-o #-o ik er 4h32,51 gemiddelsnelheid 17,59 over gedaan
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

zelfde opmerking als de rest hier;
Prachtig parcours(1ste keer dat ik hem rij), maar er mochten wat meer pijltjes hangen.
(ofwel was het de combinatie geel/zwart die nt goed uitkwam in het al nt meer zo groene landschap)
roger
Mountainbiker

Post by roger »

jaro wrote:@ iegienie

Grt.
Goeie vraag jaro, ik denk dat wij daar wel de oudsten waren en het er niet slecht hebben gedaan.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

roger wrote:
jaro wrote:@ iegienie

Grt.
Goeie vraag jaro, ik denk dat wij daar wel de oudsten waren en het er niet slecht hebben gedaan.
Van VOOR tjaar 50 :
Roger Landeloos
Erling VandeVelde
Robert Janssens
Frans Antonissen
Roger De Craemer

optrekken die pensioengrens !!! LOOOOOL
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

.[/quote]

Goeie vraag jaro, ik denk dat wij daar wel de oudsten waren en het er niet slecht hebben gedaan.[/quote]

Ben tevreden dat er nog zoveel achter ons komen. Alleen spijtig dat het ineens zo warm geworden is, zeker na de middag en ik dus moeten dimmen heb.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

iegienie mercie
Post Reply