Elke dag ben ik al weggeweest met de bike, alleen vandaag heb ik een rustdag ingelast, om wat aan de fiets te sleutelen, want gisteren ben ik wat grof tewerk gegaan, ik was met Erwin alleen op pad en dat is gevaarlijk he.bollie wrote:Hallo Kurt...
Ik lees dat je al lekker aan het fietsen bent .Wel een beetje je fiets heel laten he ?Ik heb net mijn fiets even goed onderhanden genomen .Alles zo een beetje vervangen ( remblokjes , ketting , trapas, tandwielen )hij zou er dus klaar voor moeten zijn .Ik ga hem morgen even goed testen of alles prima werkt .Ik ben nu echt de dagen aan het aftellen...ik kom er zo aan hoor .22 juli sta ik om 8 uur klaar om te fietsen ...tot zo ...veel plezier in de pyreneeen..ga je alleen dan ??
Als de vrouw van Erwin naar huis is zouden we een dag of 2 naar de Pyerneeën willen gaan, dicht tegen andorra in het skigebied, op internet heb ik enkele routes gevonden die tot 2500m gaat...
Zorg maar dat je snel hier bent. De eerste weken wil ik je wat rust gunnen en in de buurt wat biken, maar nadien moeten we toch weer grotere tochten maken he, Ripoll, stuwmeer, Barcelona ? zeg al maar tegen je vrouw dat je meer gaat biken dit jaar :))))
Ps. kan jij misschien een klein EHBO kitje samenstellen, want dat ben ik natuurlijk vergeten he.