Zo 22/12/2013 De Haan :: 9e Sylvester VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Re: Zo 22/12/2013 De Haan :: 9e Sylvester VTT

Post by Bresciani »

Ja mannekes, dat was hier weeral een toppertje aan de kust....

Op pad met onze zotste bende en wat voor een bende... de FORUMBIKERS-bende

1. Matthias
2. Mountainbiker66
3. Winnitou
4. Motorbiker
5. Filiep72
6. Traxer
7. Sliekske
8. Bresciani
9. Lisalized
10. Spiermassa
11. QM (was met de Sandman so I didn't have to kick his ass!!!) :lol:
12. Blackie
13. Falco Peregrinus
14. Ewout
15. Kovan
16. Jemp
17. Pjer
18. Pjer z'n bikemakker
19. Jodelaietie
20. Jodelaietie XS
21. Patrick, bikemakker van de Cowboy
22. Cowboy Peter
23. Uncle Sam
24. Biker Tino
25. Biker Tino junior

Nog tegengekomen op 't parcours....
26. QM JR
27. Fritsie
28. LuckyLuc

Op den apres, kwam 't schoonste volk nog toe...
29. Superfanneke

Parcours was goed, zeer goed, =D>
maar een aantal van onze leden wisten hier en daar nog een extra speellusje liggen waardoor de teller afklokte op 56,47km. :bounce:

Doordat we bij de start nogal moesten aanschuiven in 't eerste bosje , zonder erg want elk bolt zoiets op z'n eigen tempo en naar z'n eigen kunnen waarvoor ook wij respect hebben, maar omdat het toch zo plezant was hebben we het na de rit dan nog maar eens gereden, zonder aanschuiven.... :wink:
Door onze extra lusjes zijn we dan ook op 't laatste nog door de regen mogen crossen... waterkiekens noemen ze dat dan... :-"

De bikewash was dik in orde, niet teveel druk wel voldoende water om de bike goed van alle zand te ontdoen, waarvoor dank.

De douches en de boterham na de rit hebben ook deugd gedaan, THX :-)

@ de FORUMBIKERS,
Bedankt voor de sfeer die we elkeen bijbrachten, 't was een heuse bende en de pret was al even heus...
THX :-D

@ Jodelaitie XS,
sterk gereden makker, PROFICIAT!!! :wink:

@ ALL,
een zalig kerstboom en gelukkige kerstballen!! :lol:

Image
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Zoals verwacht een klasseritje ondanks dat het censuurmonster hier ook al toegeslagen heeft.

Tot volgend jaar. (o)
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Amai, twas hier weeral in orde hé =D> . Seingevers op de belangrijkste oversteken, een véél grotere zaal voor inschrijving/aprés, wind in de rug op de strand stroken [-o< .
Ik heb nogal een paar toffe dingen gezien vandaag:
- Een héééééééééééél grote Forumbikersbende . Samen uit - samen thuis was toch wel het belangrijkste. Bedankt aan de 'streekpiloten' om hier en daar en ginder nog wa xtra single-tracks en schone stukskes toe te voegen aan onze rit (o)
- Jodelaietje heeft weer de rangen vervoegd en ik ben bijna zeker dat ie zijne baanevélo in de wilgen gooit en weer iedere week mee met ons door de modder gaat crossen =D>
-Dit brengt ons naadloos naar het volgende item: ik heb deze voormiddag kennis gemaakt met Sven Nys 2e generatie: een manneke van een jaar of 13 die de grote toer feilloos meegereden heeft met een bende halfzotte (euhm, bij sommigen mag je de 'half' laten vallen :-D ) Forumbikers. Strand , duinen, bergop, bergaf, bissen, van 't parcours afwijken :-" , dit ventje is voor alles geslaagd ! Zijn naam ? Oja: Jodelaietje XS. Proficiat =D> =D> =D>
-'Eindelijk' heb ik kennis gemaakt met Superfan. Nu weet ze ook wie den dezen is :lol: . Prettige kennismaking trouwens :wink:
-'Eindelijk' hebben we Lizalized terug op een mountainbike gezien :lol: . Prettig weerzien trouwens :wink:
-Feitelijk moet onze jarige (24 j [-X ) Spiermassa nog een massa auteursrechten verkrijgen middels zijn filmkes die afgespeeld werden op den aprés in de zaal. @ de Forumbikers: Spiermassa heeft beloofd het volledige bedrag te spenderen op de volgende afspraak ! (o) (o) . Waarvoor dank, beste Spiermassa :drunk: :drunk:
-Spijtig da Motorbiker zijn filmmachine niet bij had :( . Het 'schijnt' dat de filmopname van vorig jaar , euhm, 'spectaculair' is :-k .
-Pjer en zijne maat moeten in uitstekende conditie zijn. Ze zijn slechts 2 min voor ons vertrokken en toch hebben we ze niet meer bijgebeend 8).
-Rik C ben ik niet tegengekomen. Ik heb dan maar een diepgaand gesprek gevoerd met zijn madam :-" :-" . Prettige kennismaking trouwens, madam .
Mijn ink is bijna op dus ga ik de volgende keer wel verder vertellen.
Cya
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

In't wiel van de voorlaatste heeft mijn grijze massa deze morgen weinig bloed gezien. Alles ging naar de beentjes, en zelfs daar was er een schrijnend tekort.
Dus in de eerste plaats, iedereen van harte bedankt om discreet en onopvallend, nu en dan een beetje te wachten. Maar vooral het was een prachtige voormiddag.

Aan de organiserende Zeespreeuwen: Prachtige tocht. Behoort tot de West-Vlaamse top drie.
SoeteD
Mountainbiker

Post by SoeteD »

disc wrote:
SoeteD wrote:kleine fotoreeks van den Gopro.

http://www.flickr.com/photos/110949708@ ... 917968903/" onclick="window.open(this.href);return false;

:bounce: :bounce:

Mooie foto's. Zelf ook amateur fotograaf.
Met welk toestel zijn deze genomen en waar is uw toestel gemonteerd?

Met ne gopro hero 3+. kheb een beugel juist naast mij achterste schijfrem hangen, en 1 op mijn stuurstang.
Hij staat ingesteld dat hij iedere minuut een foto trekt tijdens het filmen.
Veel foto’s zijn onbruikbaar maar der zitten altijd wel een paar schone tussen.
filmpje kom subiet op you tube, jammer dat er dan wel veel van de kwaliteit verloren gaat.
:oops: ](*,)
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

SoeteD wrote: .... filmpje kom subiet op you tube, jammer dat er dan wel veel van de kwaliteit verloren gaat.
Je kan toch uploaden in Image, dat doe ik toch... :-k
voor 't slapengaan, upload starten en tegen 's morgens is't in de sacoche... :wink:
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

de 45 gedaan ,was leuk rondje maar dacht dat vorig jaar nog wa meer inzat ,

warme douches ,en tevreden weer naar huis
SoeteD
Mountainbiker

Post by SoeteD »

Bresciani wrote:
SoeteD wrote: .... filmpje kom subiet op you tube, jammer dat er dan wel veel van de kwaliteit verloren gaat.
Je kan toch uploaden in Image, dat doe ik toch... :-k
voor 't slapengaan, upload starten en tegen 's morgens is't in de sacoche... :wink:

zalt ne keer proberen nu is in 720 bezig en duurt al lang :-({|= :-({|= :-({|=

heb uldere trein nie tegen gekomen, zal ne keer moeten afspreken met hanzi de volgende keer. =;
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Motorbiker wrote:In't wiel van de voorlaatste heeft mijn grijze massa deze morgen weinig bloed gezien. Alles ging naar de beentjes, en zelfs daar was er een schrijnend tekort.
Dus in de eerste plaats, iedereen van harte bedankt om discreet en onopvallend, nu en dan een beetje te wachten. Maar vooral het was een prachtige voormiddag.

Aan de organiserende Zeespreeuwen: Prachtige tocht. Behoort tot de West-Vlaamse top drie.

Christ, Doseren in De Haan was aangewezen want we wisten dat we dan met de bende achter de apres nog moesten vertrekken naar de Kriercrosserstocht. Daar hebben we ons eigen tempo gereden. :lol: :lol: :lol: :lol:

Goe gereden voor iemand die zijn fiets enkele maanden aan de haak heeft gehangen. =D> =D> Enkel de intrede in de zandstroken nog eens extra oefenen :lol:
SoeteD
Mountainbiker

Post by SoeteD »

filmpje in 720 #-o #-o

" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply