Zoiets kan men dus perfect vermijden door met controlepunten op het parcours te werken. Elke deftig georganisserde marathon doet dit feitelijk.-- Olympus -- wrote: Dat kan toch, die is met zijn chip in de hand over de mat gelopen op weg naar die tentToevallig nadat de eerste 4 binnen waren
Grand Raid Godefroy 2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
die waren er ookKristof Huyck wrote:Zoiets kan men dus perfect vermijden door met controlepunten op het parcours te werken. Elke deftig georganisserde marathon doet dit feitelijk.-- Olympus -- wrote: Dat kan toch, die is met zijn chip in de hand over de mat gelopen op weg naar die tentToevallig nadat de eerste 4 binnen waren
allee toch op de 70km
-
-- Olympus --
- Mountainbiker
Post by -- Olympus -- »
Ze hebben toch een mat nodig voor uw eindtijd?Kristof Huyck wrote:Zoiets kan men dus perfect vermijden door met controlepunten op het parcours te werken. Elke deftig georganisserde marathon doet dit feitelijk.-- Olympus -- wrote: Dat kan toch, die is met zijn chip in de hand over de mat gelopen op weg naar die tentToevallig nadat de eerste 4 binnen waren
- Harrehart123
- Mountainbiker
Post by Harrehart123 »
Als uw tussentijden onrealistisch zijn moeten ze automatisch ook uw eindtijd in twijfel trekken hé
Dus meetingen onderweg en inderdaad een mat op het einde.
Het was een boeltje, maar who cares?
Ik rij enkel tegen mijn eigen. Ik ken mijn tijd, heb daarvoor geen tijdsopname nodig.
Ik rij enkel tegen mijn eigen. Ik ken mijn tijd, heb daarvoor geen tijdsopname nodig.
- Flashy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er
Voor mij is dit ook het gevalHarrehart123 wrote:Als uw tussentijden onrealistisch zijn moeten ze automatisch ook uw eindtijd in twijfel trekken hé![]()
Maar voor andere mannen /dames die er volledig voor gaan is die tijdsregistratie wel belangerijk en dat kan ik ook verstaan.
De tijdsregistratie is er dus moet ze ook kloppen.
Op de Haaglandse Chrono werd de tijd geklokt bij de start en aankomst en op het parcour stonden zeker 5 man die een aantekening maakte op je nummer. bij aankomst deden ze controle van je nummer en telde ze de aantekeningen. SIMPEL en het werkt ook.
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
en goedkoopFlashy wrote:Voor mij is dit ook het gevalHarrehart123 wrote:Als uw tussentijden onrealistisch zijn moeten ze automatisch ook uw eindtijd in twijfel trekken hé![]()
Ik rij enkel tegen mijn eigen. Ik ken mijn tijd, heb daarvoor geen tijdsopname nodig.![]()
Maar voor andere mannen /dames die er volledig voor gaan is die tijdsregistratie wel belangerijk en dat kan ik ook verstaan.
Op de Haaglandse Chrono werd de tijd geklokt bij de start en aankomst en op het parcour stonden zeker 5 man die een aantekening maakte op je nummer. bij aankomst deden ze controle van je nummer en telde ze de aantekeningen. SIMPEL en het werkt ook.
maar je moet wel aan elke controle post stoppen bij de hagelandse chrono.skin wrote:en goedkoopFlashy wrote:Voor mij is dit ook het gevalHarrehart123 wrote:Als uw tussentijden onrealistisch zijn moeten ze automatisch ook uw eindtijd in twijfel trekken hé![]()
Ik rij enkel tegen mijn eigen. Ik ken mijn tijd, heb daarvoor geen tijdsopname nodig.![]()
Dan heb ik liever matten om over te rijden en dan nog is het niet waterdicht. Want als je de omgeving kent, kan je gemakkelijk een stuk afsnijden.
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
Op die afstanden kan je niet alles controleren en fair play is dan de boodschap. zolang het parkoer niet te veel uit lusjes bestaat is afsnijden niet zo evident. Hier was dat goed want op de transambrienne zag je dikwijls het vervolg van de rit in dezelfde bocht. Dan is het te gemakkelijk voor iemand zonder ruggegraat om toch verleid te worden. Die timing dan, zijnde de reden waarom het raid noemt en zoveel kan kosten is dus van groot belang dat dit correct loopt. Mag met matten zijn, nummers opschrijven, stift op de plaat of gatjes knippen zolang het maar werkt. Ik ben fan van matten als ze werken de andere vind ik precies betrouwbaarder. Hier hadden ze een mat en een manueele opschrijving dus ergens zouden ze der toch in moeten slagen en deftige correcte uitslag te maken. Maar daar zijn ze nog mee bezig zo blijkt 
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
Weet er iemand of er voor de 70km ook podiums waren per klasse of enkel algemeen? voor het waals kampioenschap op de 90 wel heb ik ergens gezien.