Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Speedy Pinegel wrote:Waar kunnen de foto's terug gevonden worden, die tijdens de eerste bevoorrading werden genomen?

Kijk eens op pagina 14 en dan helemaal bovenaan.!!! Het is misschien een tip maar het kan best wel eens interessant zijn om forum reactie,s te lezen. :-D :-D :-D :-D Succes met zoeken. :wink:
joske uit breda
Mountainbiker

joske uit breda wrote:
Speedy Pinegel wrote:Waar kunnen de foto's terug gevonden worden, die tijdens de eerste bevoorrading werden genomen?

Kijk eens op pagina 14 en dan helemaal bovenaan.!!! Het is misschien een tip maar het kan best wel eens interessant zijn om forum reactie,s te lezen. :-D :-D :-D :-D Succes met zoeken. :wink:
Even erbij vermelden dat deze foto's gemaakt zijn door mtb-wezel.be . Staat nog niet op hun site. Komt misschien nog. Even een berichtje sturen misschien.?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

alle 2753 deelnemers nogmaals bedankt !

van de fotokes moet ik nog een reeks samenstellen, maar zal slechts in het WE tijd hebben om me daar mee bezig te houden - ik zet dan wel een berichtje
joske uit breda
Mountainbiker

lowie wrote:alle 2753 deelnemers nogmaals bedankt !

van de fotokes moet ik nog een reeks samenstellen, maar zal slechts in het WE tijd hebben om me daar mee bezig te houden - ik zet dan wel een berichtje
Goed bezig Lowie!!!!!! Hou het in de gaten!!!!! =D> =D>
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Hier vind je de (gelukte) foto's die ik tijdens de TT gemaakt heb. Een deel was mislukt wegens combinatie tele/geen flits/te weinig licht.
Wie één of meer foto's in hoge resolutie wilt, stuurt me best een PB met zijn emailadres.
https://picasaweb.google.com/lowiem1/Mt ... 7JHzmuK6Tg#
Post Reply