Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
Juist de vaste toer van Ieper gereden, 37km aan ne gemidelde van 22km.
Was lekker modderig maar was plezant, een goeie training voor dit wekend, dan tochtje van 70km door heuveland
Was lekker modderig maar was plezant, een goeie training voor dit wekend, dan tochtje van 70km door heuveland
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Woensdag in Koersel gaan rijden... 49 km natte grond, want het had 's morgens nog geregend.
Donderdag gaan spinnen ; alhoewel het een bergprogramma was, had ik de voornemens om het "rustig aan" te doen ... was dus ni meegerekend met de fantastisch goeie muziek ... en de beentjes waren weer weg
Na een 2-daagse rust, vandaag naar het Wellness van het Zoniënwoud geweest ... blijkbaar was het modder-pack in promotie
Donderdag gaan spinnen ; alhoewel het een bergprogramma was, had ik de voornemens om het "rustig aan" te doen ... was dus ni meegerekend met de fantastisch goeie muziek ... en de beentjes waren weer weg
Na een 2-daagse rust, vandaag naar het Wellness van het Zoniënwoud geweest ... blijkbaar was het modder-pack in promotie
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
amai, 't is hier sebiet ne "one-man(woman)-show" ... allé mannekes, ge gaat mij toch ni vertellen da ikke de enige ben die af en toe nog wa gaat trainen zeker
dinsdag gaan losrijden, en vandaar spinning voor het bergprogrammake. heb de testresultaten gekregen en de overslag van 165 gerespecteerd.
weekend belooft zwaar in Sunparks Mol.....
dinsdag gaan losrijden, en vandaar spinning voor het bergprogrammake. heb de testresultaten gekregen en de overslag van 165 gerespecteerd.
weekend belooft zwaar in Sunparks Mol.....
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
ja, tzijn er nog die trainen hoor, ma tusn al da werkn en trainen moet je ook nog de tijd vinden voor dat ier neer te schrijven
Verleden wekend vaste mtb toer van ieper gereden, dinsdag en vandaag gewone baanrit van 35 km, want tis spijtig genoeg al donker als ik gedaan heb met werken, moja, de lichtjes op mijn mtb en we zijn vertrokn, dus ja, nu is het voor de moment in de week baantraining, ma heb nog geluk, het gaat redelijk op en neer, dus voel ik toch beetje dat ik getraind heb
En nu zaterdag TT van meubelen Gaverzicht in Deerlijk, we gaan er voor de 52km gaan
Verleden wekend vaste mtb toer van ieper gereden, dinsdag en vandaag gewone baanrit van 35 km, want tis spijtig genoeg al donker als ik gedaan heb met werken, moja, de lichtjes op mijn mtb en we zijn vertrokn, dus ja, nu is het voor de moment in de week baantraining, ma heb nog geluk, het gaat redelijk op en neer, dus voel ik toch beetje dat ik getraind heb
En nu zaterdag TT van meubelen Gaverzicht in Deerlijk, we gaan er voor de 52km gaan
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
smokey_fluppe wrote: En nu zaterdag TT van meubelen Gaverzicht in Deerlijk
dit lijkt wel een grapje
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
ikke met de fiets wrote:smokey_fluppe wrote: En nu zaterdag TT van meubelen Gaverzicht in Deerlijk![]()
![]()
dit lijkt wel een grapje
Hehe, wrr lijkt dit een graptje
- letsgetloose
- Mountainbiker
Post by letsgetloose »
Vanmiddag met Yannick de blauwe route van Bornem gaan rijden + heen en trg van temse. Vertrokken aan de jachtclub.
Gegevens:
-Max Hartslag: 173
-AVG Hartslag: 143
-Kcal: 2548
-AFSTAND: 58,4
-AVS: 18.5
-Max Speed: 33.1
Zeer geslaagd tochtje, lekker veel gelachen en mij vooral geamuseerd.
1 minpuntje: Melkzuur in de benen...
Gegevens:
en in de beek gevallen he jonaskejonaske_12 wrote:Vanmiddag met Yannick de blauwe route van Bornem gaan rijden + heen en trg van temse. Vertrokken aan de jachtclub.
Gegevens:
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
toch een beetje vreemd zene ; avg 143 en zooooveel kcal ? da's waarschijnlijk mé ne Garmin gemeten, want die zijn heel royaal met de kaloriekesjonaske_12 wrote:Gegevens:
maar dan een redelijke hartslag en nóg spierpijnen ???
da snap ik ni goe ...