Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
amai, geen prestaties voor een hele week ??? of worden de indoor trainingen hier ni gepost ...
zondag : TT overijse 47 km
dinsdag : fun spinning
woensdag : cardio spinning
donderdag : fun spinning
voilà.
voilà.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
en nog altijd niks zeg ... zijn die beginnerkes bang van een beetje slijk ??? de NN-skes hebben hun diensten vandaag bewezen.
kleine afzetten voor verjaardagfeestje in Genval, en dus effe de fiets achter de auto gefloepst...
31 km-kes, de hartslag zeker binnen de perken
dat beetje regen kon me geen barst schelen !
kleine afzetten voor verjaardagfeestje in Genval, en dus effe de fiets achter de auto gefloepst...
31 km-kes, de hartslag zeker binnen de perken
Nu nog een "modderfiets" kopen en het hek is héééélemaal van de dam!ikke met de fiets wrote:en nog altijd niks zeg ... zijn die beginnerkes bang van een beetje slijk ??? de NN-skes hebben hun diensten vandaag bewezen.![]()
31 km-kes, de hartslag zeker binnen de perkendat beetje regen kon me geen barst schelen !
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
zaterdag tt van Oekene megereden, mijn eerste en is goe meegevaln, was volop modderploeteren over een afstand van 49 km, nie slecht voor mijn eerste TT
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
zacht gevallen dussmokey_fluppe wrote:zaterdag tt van Oekene megereden, mijn eerste en is goe meegevaln, was volop modderploeteren over een afstand van 49 km, nie slecht voor mijn eerste TT
- rubber-12
- Mountainbiker
Valt dat nog wel onder beginners?ikke met de fiets wrote:amai, geen prestaties voor een hele week ??? of worden de indoor trainingen hier ni gepost ...
voilà.
Mijn 65-100 km MTB toeren in het WE doe ik met een minder schema
Vanaf volgende maand ook maar weer eens spinning ertussen lappen samen met het joggen in het donker over de boerenweggeltjes (en tussen, of in, de koeievlaaien)
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
hebt ge mijn avg speed ni gezien dan ???rubber-12 wrote: Valt dat nog wel onder beginners?![]()
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
yup, was ook mijn eerste rit met klikpedalkes, 47km gereden zonder probleem, zelfs in de kleiputn bergop in de modder zonder moeite, maar in de laatste 2 km, in een onozel bochtje toch onderuitikke met de fiets wrote:zacht gevallen dussmokey_fluppe wrote:zaterdag tt van Oekene megereden, mijn eerste en is goe meegevaln, was volop modderploeteren over een afstand van 49 km, nie slecht voor mijn eerste TT![]()
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
yep, da zijn die fameuze 2-seconden-afgeleid-zijn die ge u ni kunt permitterensmokey_fluppe wrote: in de laatste 2 km, in een onozel bochtje toch onderuit
vandaag een cardio-spinnerke meegepikt.
dan effe rustig want donderdag-vrijdag-zaterdag zal ik anders piepen op de Venusberg in Bonn.
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
Dat heb ik ondervonden, efkes er nie bij, of te zelfzeker en tis genoegikke met de fiets wrote:yep, da zijn die fameuze 2-seconden-afgeleid-zijn die ge u ni kunt permitterensmokey_fluppe wrote: in de laatste 2 km, in een onozel bochtje toch onderuit![]()
vandaag een cardio-spinnerke meegepikt.
dan effe rustig want donderdag-vrijdag-zaterdag zal ik anders piepen op de Venusberg in Bonn.![]()
Ahzo, ga je de Duitse berg gaan beklimmen? tzal afzien worden
Ik ga dit wekend onze plaatselijke bergen gaan beklimmen, tis TT bij mijn deur, in Ieper.
Da word de kemmel, rode en zwarte berg
Hoopelijk geraak ik ze alle drie over