Ma 15/08/2011 Poperinge :: 17de Mountainbike XL
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dickino
- Mountainbiker
Hallo,
De eerste keer de grote tour. Prachtig parcours.
We hadden de rit goed ingedeeld, pas 100 meter voor de aankomst kreeg ik krampen
. Dus veel kms meer had het niet moeten zijn ...
Heb mijn foto al gevonden maar redelijk op het einde was er nog een mevrouw die foto's nam. Kan ik die ergens vinden ?
Waarschijnlijk tot volgend jaar ...
De eerste keer de grote tour. Prachtig parcours.
We hadden de rit goed ingedeeld, pas 100 meter voor de aankomst kreeg ik krampen
Heb mijn foto al gevonden maar redelijk op het einde was er nog een mevrouw die foto's nam. Kan ik die ergens vinden ?
Waarschijnlijk tot volgend jaar ...
-
theodoorke
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic
Post by theodoorke »
Wanneer komen de foto's online van die sympatieke dame van de organisatie???
De foto's van MTB-You heb ik al gevonden.
De foto's van MTB-You heb ik al gevonden.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Denk niet dat dat veel zin heeft. Poperinge is een onafhankelijke tocht, los van VBR, VWB of WBV. Daarom is er ook geen korting voor vergunninghouders (overigens voor de grote tochten vind ik dit nog steeds een heel goedkope tocht). Poperinge heeft dus geen scantoestel nodig.laagvlieger wrote:De inschrijving ging redelijk vlot, toch een kleine opmerking op dit vlak.
Voor zo een organisatie zullen jullie wel het gerief kunnen gebruiken van "vwb" om mensen met een vergunning hun kaartje gewoon in te scannen. Dit gaat snel en is gemakkelijk.
Trouwens, in al die jaren dat ik er al was, nog nooit zo vlot ingeschreven.
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Een dezer dagen op de site van de club. Even geduld.theodoorke wrote:Wanneer komen de foto's online van die sympatieke dame van de organisatie???
De foto's van een andere website heb ik al gevonden.
Nogmaals dank voor de vele positieve opmerkingen. De minpuntjes die we tussen de regels lezen nemen we ook mee in onze evaluatie
- SafariChris
- Mountainbiker
De aanwezige Grysperre's (10 stuks) hebben zich dit jaar ook weer geamuseerd. In gespreide slagorde vertrokken voor de 45, 65 en 85.
Toporganisatie, afwisselend parcours met voor elk wat wils, bevoorradingen met alles wat een mens nodig heeft (op de eerste was het een beetje aanschuiven, en de laatste op de 85 mocht van mij iets vroeger komen dan 11km van den arrivé), alles goed bereidbaar (met uitzondering van 2 stroken op de 85 waar het lekker ploeteren was).
Après links laten liggen wegens late uur. Maar naar het schijnt was die ook in orde.
Tot de volgende.
Toporganisatie, afwisselend parcours met voor elk wat wils, bevoorradingen met alles wat een mens nodig heeft (op de eerste was het een beetje aanschuiven, en de laatste op de 85 mocht van mij iets vroeger komen dan 11km van den arrivé), alles goed bereidbaar (met uitzondering van 2 stroken op de 85 waar het lekker ploeteren was).
Après links laten liggen wegens late uur. Maar naar het schijnt was die ook in orde.
Tot de volgende.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Alweer enkele jaren geleden dat ik nog de volledige tocht gereden had, en nu weet ik weer waarom. We kunnen ons verstand niet gebruiken onder de baan
. Naar de Cassel lukte het nog vrij goed, maar op de weg terug moest het gazplanché zijn blijkbaar.
. Om één of andere reden heb ik de laatst bevoorrading gemist, en zo kwam ik op 't einde op 't randje van krampen te rijden.
De "vuile" stroken op de groten tocht: het stuk met de quadsporen, beeneden de Cassel en het glibberstukske onder de bomen, awel dat waren voor mij bij de mooiste stukken van de tocht. Ik noem dat geen vuile stroken, dat zijn stroken voor mtb-ers met technische bagage .
De "vuile" stroken op de groten tocht: het stuk met de quadsporen, beeneden de Cassel en het glibberstukske onder de bomen, awel dat waren voor mij bij de mooiste stukken van de tocht. Ik noem dat geen vuile stroken, dat zijn stroken voor mtb-ers met technische bagage .