schoon gezegd, lowie, en o zo waar.
op dit continent zijn er amper marathons van dit niveau.
Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Is er plaats aan de expo (of waar de mobilhomes staan) om een tentje op te slaan op zaterdagavond? Lowie? We zouden rond half 10 aankomen.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Dik in orde ! Merci en tot morgen!lowie wrote:plaats genoeg (wel op verharde ondergrond = verweerde beton) ofwel op de extra parkeerweide op wandelafstandZotte Marre wrote:Is er plaats aan de expo (of waar de mobilhomes staan) om een tentje op te slaan op zaterdagavond? Lowie? We zouden rond half 10 aankomen.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
mooi gezegdlowie wrote:EERSTEJAARS-STUDENTEN :
Voor wie dit de eerste kennismaking is met de RDHF (en dus hopelijk aan de 65 beginnen) :
doseer jullie inspanningen zeer goed - schakel op de klimmen waar je nog kleiner kan toch maar kleiner - recuperatiestroken zijn er bijna niet, maar waar ze zijn : gebruik ze niet om tijd goed te maken
en voor degenen die hun toelatingsexamen niet hebben afgelegd (lees : geen Ardennenervaring) : wees hoffelijk voor je reisgenoten, en zeker als je de lange afstanders in je nek hoort blazen, en ga opzij, zeker waar je te voet naar boven of naar beneden moet, want er rijden hier heel wat jongens rond met uitstekende technische bagage - deze raid is in niets te vergelijken met bvb de Duitse snelweg-marathons, maar behoort tot het zware Europese werk
en vooral : GENIET van de schitterende natuur in dit enig stukje België !!
ik zal er spijtig genoeg niet bij zijn
VOLGERS :
ik heb een lijst gemaakt met een opeenvolging van goed bereikbare plaatsen - met adres en korte beschrijving
interesse ? >> lowiemarien@telenet.be vóór zaterdag 12.00 uur
anders ter plaatse naar Lowie vragen (ik heb er een deel geprint)
ik heb een lijst gemaakt met een opeenvolging van goed bereikbare plaatsen - met adres en korte beschrijving
interesse ? >> lowiemarien@telenet.be vóór zaterdag 12.00 uur
anders ter plaatse naar Lowie vragen (ik heb er een deel geprint)
tis nog maar mijnen dertiende keer dat ik deelneem... maar als ik uit rij zal het niet den dertiende keer zijn. vorig jaar nog aan reinhardstein moeten stoppen met een kompleet geblokkeerde knie.jerwain wrote:Ja Pie, gij kunt het weten! Al zien wij er natuurlijk altijd uit als "groentjes"Iegienie wrote:schoon gezegd, lowie, en o zo waar.
op dit continent zijn er amper marathons van dit niveau.
tbelooft precies wel een tof uitgave te worden : de ganse week regenen, en den dag zelf te warm. baajk ze.