Na de mindere commentaren van vorig jaar hadden we het parcours eens in tegenovergestelde richting gemaakt en de zware baggerstroken bergop werden plotseling lichtlopende afdalingen
Rond 18u vanavond was heel het parcours afgepijld de zaal mooi opgekuist , de douches weg m.a.w om 18u30 zat de hele erika crew gezellig rond een grote tafel te smullen van de lekkere barbecueworstjes vakkundig klaargemaakt door onze sponsor bjorn en helper waarvoor
Op het moment dat ik dit aan het schrijven ben zitten er nog een hele meute erika's rond die tafel maar is den dezen hier (en t'vrouwke) redelijk blamot (uitgeput, versleten of hoe je het noemt) aan het uitblazen achter ziene computer.
nogmaals bedankt aan iedereen (rijders en medewerkers) voor deze schitterende voor- en namiddag.
ps nog een kleine anekdote: er was om kwart voor tien al iemand zijne fiets aan het afspuiten . Toen ik ging vragen of er iets kapot was aan zijne fiets zei hij nee nee k'heb reeds de grote toer gereden !!!!!!!!!!!
Bleek dat hij deze morgen om 5u vertrokken was uit izegem om kwart na zes in klerken aan de rit gestart was en om 10 uur (bij aankomst ) zich heeft ingeschreven om dan terug op zijne fiets te springen richting izegem
Falco pelegrinus heeft net hetzelfde gedaan maar dan iets later vertrokken en iets minder ver (van rumbeke) .
Het enige wat ik hier op kan zeggen is REPECT MANNEN