heb ook de x king protection 2,2zaskar72 wrote:toch effe aanhalen dat ik hier alleen wil praten over de
X-KING 2.2 protection versie
is dat normaal er staat maar een draairichting op , of is het vooraan uit proberen
???
Post by madskatingcow »
Post by madskatingcow »
Met minder NoTubes gaat dat ook: ik heb vorig jaar bijna heel seizoen gereden met 80 à 90 ml NoTubes in zo Protection 26 x 2.2 banden (RK en MK). Geen enkel probleem. Alleen ibij het oppompen durft hier of daar nog een klein gaatje lekken, daarom de banden goed op de zijkant leggen zodanig dat die ook dicht gaan. 80 à 90 ml x 2 = 160 à 180ml. Zo één rood potje is 60 ml, en da's evenveel als die injector spuit.DodgeW200 wrote:Toch gelukt, met wat geduld natuurlijk.-JP- wrote:Tiens ik dacht dat die dingen niet dicht te krijgen waren met NoTubes, dat iedereen daarom naar NoZisch gingen?
uit een eerdere post kon ik afleiden dat je geen ust velgen hebt?
DodgeW200 wrote:ik rij op Xking's 2.4 protection met NOTUBES en zonder verlies !!!
een scheut notubes erin, schudden en laten liggen 2x15min per kant.
s'anderen daags was voorwiel nog beetje afgegaan.
Heb beide wielen eventjes gelicht en zag dat de notubes al zo goed als weg was. Dus terug bijgevuld. band opgetrokken. opgeblazen en is laten draaien.
fixed.
Dus 2wielen is +/-250ml notubes