Van waar zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Evil Mogwai
- Mountainbiker
- FCB is the best
- Mountainbiker
-
Bianchi/joco
- Mountainbiker
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
hoi ik ben van west-vlaanderen uit geluwe (tussen kortrijk en ieper)
we wonen nie zo ver van het schone heuvelland en daar gaan we ook graag biken!!!!
met enkel leden van de club (RAKETMANNEN wervik-ieper)spreken we af de zaterdag en laten ons ne keer goe gaan in de heuveltjes!!
tip :mooie mtbtoertochten zoals die in kemmel www.vttkemmel.be
NIET TE VERGETEN 11NOVEMBER toertocht raketmannen te wervik!!!!!
(vorig jaar 700 inschrijvingen)
meirhaeghe rules 
we wonen nie zo ver van het schone heuvelland en daar gaan we ook graag biken!!!!
met enkel leden van de club (RAKETMANNEN wervik-ieper)spreken we af de zaterdag en laten ons ne keer goe gaan in de heuveltjes!!
tip :mooie mtbtoertochten zoals die in kemmel www.vttkemmel.be
NIET TE VERGETEN 11NOVEMBER toertocht raketmannen te wervik!!!!!
(vorig jaar 700 inschrijvingen)
Ik versta da niet hoor !
Ge moogt bij ons nie buitenkomen of ge rijdt nen biker omver...en toch ben ik den enige van Hulshout ???
Arre...nu toch ene geregistreerd.
Wij zitten hier op fietsafstand van Aarschot, Langdorp Westerlo en Herentals. Dus bikemogelijkheden genoeg...
Ah ja, volgens mijn identiteitsbewijs 41, volgens uitzicht 31 en ik voel me der nog 21.
Ge moogt bij ons nie buitenkomen of ge rijdt nen biker omver...en toch ben ik den enige van Hulshout ???
Arre...nu toch ene geregistreerd.
Wij zitten hier op fietsafstand van Aarschot, Langdorp Westerlo en Herentals. Dus bikemogelijkheden genoeg...
Ah ja, volgens mijn identiteitsbewijs 41, volgens uitzicht 31 en ik voel me der nog 21.