Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

petanker wrote:
Herder Alex² wrote:Enkele fotootjes van onderweg.
Niet altijd letten op de kwaliteit.
Ik neem ze dikwijls al rijdend.

http://picasaweb.google.be/HerderAlex2/VTTLotenhulle10#

Proficiat Wawa en medewerkers, jullie schudden zoals altijd een prachtige tocht uit de mouw. Wij weten beter dan gelijk wie dat iets organiseren moeilijker is dan deelnemen :wink:
Aan één van de foto's te zien genomen op den après heb ik daar samen met mijn broer(vommie, degene die drank haalde omdat die 'jongste' oudste herder te lui was) een leuk babbeltje gehad.
Te lui.........te lui...........ik noem dat delegeren :-D
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

slechts de 30 die er 35 waren kunnen rijden wegens comunietoestanden ,maar toch veel mooie stukken bereden in het mooiste weerdeel van het weekend.opnamekes gemaakt maar wegens technische problemen met mijne computerbak kan het iets duren eer ze in premiere gaan. :evil: :evil:
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

spiermassa wrote:maar wegens technische problemen met mijne computerbak kan het iets duren eer ze in premiere gaan. :evil: :evil:
't wordt tijd da je nen nieuwen koopt. :lol: :lol: :lol:
IvanIvankov
Mountainbiker

Post by IvanIvankov »

wawa wrote:Aan het trapje stond bordje "Erwin Vervecken - trapje " en " Gevaar" maar dit is weggenomen door een of andere leukerd..!!
Zelfs een bord met "Gevaar: stap af" in het laatste bos aan het brugje werd tot tweemaal toe weggegooid in een gracht!! Een bord dat voor de veiligheid zorgt wordt zelfs weggegooid...!! Ik kan dit maar moeilijk begrijpen. Daar is moeilijk iets tegen te doen. Jammer!

Een bislus kan na het Nijsbos, Albertbos en het stuk met de twee hellingen. Dat zullen we volgend jaar zeker 'inlassen' met een bisbordje. Bedankt voor de tip. Ik had hier nog niet aan gedacht.
Dat bordje heb ik inderdaad niet gezien.. jammer dat mensen dit wegnemen
Ik vond wel dat jullie goed de gevaarbordjes geplaatst hadden. Zelfs met de auto op de grote baan een bordje: "Pas op, fietstocht".

Na de 'grote' klim kon je gewoon naar rechts draaien ipv links.. Dan kwam je terug langs de vaart. Ik heb zo dat hele bosje (met de 2 hellingen) nog eens opnieuw gereden :-D
De eerste keer net bovengeraakt (achterwiel slipte op het einde wel nog wat weg), na het tweede rondje net niet gelukt (stond wss een tandje te klein)
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

hoeft hier nog iets aan toegevoegd worden.. :roll: prachtige stukken en 75 km,voor mij was de voormiddag geslaagd!!40 km samen met lichterveldenoare gereden en dan alleen de laatste 35 km gereden met de gashendel goe open...had nog andere verplichtingen en stond op uur!!bedankt voor de aangename voormiddag en tot volgend jaar... =D>
dingo 8)
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

ook nog een late reactie en eigenlijk kan ik alleen maar bevestigen wat al gezegd is. Een tocht die elk jaar beter wordt. Aangename tocht, mooie organisatie die héél veel werk verzet.

Jammer genoeg lukt het me nooit om de tocht uit te rijden. Dit jaar na de splitsing met een op uur staande Dingo de tocht moeten inkorten door een pijnlijke knie. Hopelijk niet van lange duur... Een lus overgeslagen en enkele van de laatste bosstukken links/rechts laten liggen. Me niettemin toch geamuseerd. Graag tot volgend jaar.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Inderdaad een prachtige rit!
Zoals ieder jaar opnieuw echt genoten. =D> =D> =D>

Volgend jaar terug, ik mag er geen ene missen!

veeteeteetje wrote: Gisteren gestart met 2 hazen(Jodelaitie en Sliekske en 1 schildpad (Traxer).

s'avonds nog een paar uurkes naar spoed geweest met steentje in de nieren. :( en t's er nog niet uit, dat rotding. :evil:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

zijn er al foto's ? ik dacht toch dat ik een fotograaf tegengekomen was?
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

Foto's zullen volgende week op www.kermisvtt.be staan !!
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

Foto's staan op www.kermisvtt.be
Post Reply