Waasmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

ik rijd ook geregeld in waasmunster , maar rijd bijna altijd anders , bloso route en niet bloso route , de Rode lus is met een paar andere en extra wegels best nog pittig , je kan daar toch 4 keer op een verschillende plaats stevig begop rijden in het "platte" waasland

Aan en in de janettebos liggen ook nog tal van super toffe single tracks die niet in de bloso zitten , alleen durf daar maar eens alleen doorrijden , die wegels worden in sommige tochten wel gedaan

Dus eigenlijk door toertochten van bv waasmunster , belsele , sinaai , waasmunster enzo te rijden kom je ook op plaatsen die wat weggestoken liggen
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Als je enkele hoogtemeters zoekt...Langs de kant van het janettebos loopt er een singletrack helemaal beneden tot aan de E 17 waarna je onmiddellijk weer de helling dient op te rijden.

En in het bos achter de truck stop (daar waar dat houten brugje ligt) in waasmunster loopt er een steil klimmetje die je op de brug over de E17 brengt. Net ervoor ligt het steeds wreed drassig, waardoor je weinig snelheid kunt opbouwen.
Billy
Mountainbiker

Post by Billy »

Ik rij ook regelmatig de toer van Waasmunster doch zou graag een paar nieuwe lussen willen rijden. Kan mij iemand een paar van deze lussen eens beschrijven hoe deze bereikbaar of inpasbaar zijn vanop het gewone parcour ? Alvast bedankt.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Ik heb die route ooit wel eens gereden, maar ik pas dat parcour iedere keer aan. Ik weet nu niet meer waar de vaste route juist loopt, laat staan dat ik u alternatieven kan geven. :lol: Ik zal zondag nog eens de route gaan rijden zodat ik mijn geheugen kan opfrissen. Tenminste als er nog fut in de beentjes zit, want zaterdag rij ik de ronde van vlaanderen.
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

opmerkelijk , in een paar dagen best veel reacties in dit onderwerp!

Dus kan er wel eens gekeken worden en afgesproken worden om eens samen te rijden eh! gewoon tempo maar met plezier! ?

Maar : 1ste probleem in de zomer kan -IK normaal nie in de weekends.., nu iedereen samen da zal toch nie gaan , maar toch de meeste eh
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Ik ga ook een deeltje rijden de 77 km op de weg kan iemand mij zeggen waar de start precies is ik dacht ninove en kan je daar nog inschrijven de dag zelf ?
De website ligt denk ik plat want geraak er niet op.
Alvast bedankt/
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

oeps verkeerde topic
BK1
Mountainbiker

Post by BK1 »

ja inderdaad veel reactie ik ga deze week op de weg of in waasmunster rijden en zondag naar hamme denk ik,
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

Jakke1 wrote:Heb vorige week zelfs mijn beste tijd neergezet, 1u16 met een gemiddelde van 25.6
amaai =D> da's goe doortrappen... wij rijden elke woensdagmorgen (tenzij we de vroege of nachtshift niet hebben) en beste tijd is 1u20 en da's gas geven :wink:
Jakke1
Mountainbiker

Post by Jakke1 »

ja, das zeker nie stil zitten ! Vooral die paar korte klimmekes daar geef ik alles op dat de beentjes ne keer goe branden. Ge moet het voelen hé, anders brengt het nie op hé.
Post Reply