3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Feel Lucky Punk
Mountainbiker

Post by Feel Lucky Punk »

Herdertjes,

de laatste twijfels om toch de 100 km aan te vatten lijken weg
op voorwaarde dat de werkelijke afstand niet 110 km of meer is (zonder optielus) ????

want vorig jaar compleet choco op de 90 km die er uiteindelijk 100 bleken te zijn (idem bij mijn copain) (ook zonder optielus :wink: )

tot zaterdag !!!
svenne
Mountainbiker

Post by svenne »

Haaike wrote:Zaterdag ook aanwezig met 4: mijn moeder & ik voor de 80km en mijn broer & vriend van hem voor de 125km en de optielus als (mijn broer zijn woorden:) er nog genoeg kracht in zijn benen zit voor 4km of meer en het dus de moeite is om er voor af te draaien. Zoek de logica in "ik rij liever 4km goed en 6km als een lijk dan 3km goed en gedaan" :wink:

En dat Frankske maar zijn 22 graden aanhoudt voor zaterdag, want het zou wel eens een lange en dus hopelijk warme après kunnen worden, aangezien we gaan wachten op mijn broer...
Aangenaam, en uw achternaam is hoogstwaarschijnlijk Peeters? :)
Of het op u broer of op mij is dat je zal moeten wachten wordt nog maar de vraag :)
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Worden hier gpx-tracks nog voor de start van beschikbaar gemaakt?
Zijn dit de roze pijltjes die in de omgeving van de bosberg hangen, die moeten gevolgd worden?
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

MC Jo wrote:Worden hier gpx-tracks nog voor de start van beschikbaar gemaakt?
Zijn dit de roze pijltjes die in de omgeving van de bosberg hangen, die moeten gevolgd worden?
Jo: ge gaat nie verloren rijden, gewoon de grote massa volgen of Vivkemobiel volgen.

Allé, tot zaterdag hé; kijk er echt naar uit! Ben benieuwd wat het gaat geven als eerste deelname.
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

vivkemobiel wrote: Allé, tot zaterdag hé; kijk er echt naar uit! Ben benieuwd wat het gaat geven als eerste deelname.
D'er zijn d'er hier nog die serieus curieus zijn wat het zal geven :lol:
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

den Bart wrote:
vivkemobiel wrote: Allé, tot zaterdag hé; kijk er echt naar uit! Ben benieuwd wat het gaat geven als eerste deelname.
D'er zijn d'er hier nog die serieus curieus zijn wat het zal geven :lol:
We gaan rustig beginnen en mekaar aanmoedigen om alles tot een goed einde te brengen; het zou fantastisch zijn als we de 135 km kunnen uitrijden met een lachend gezicht.
Herder Ronny
Mountainbiker

Post by Herder Ronny »

GPX tracks worden niet ter beschikking gesteld omdat ondertussen bij het uitpijlen al een paar aanpassingen gebeurt zijn en dus niet meer accuraat zijn. O.a. een boer die beslist heeft om een pad van 500m te herfrezen en het offroad pad is onberijdbaar geworden.

Het zijn oranje BLOSO pijlen en we verdelen er zo'n 3 000 op ons parcours, de kans dat je verkeerd rijdt is zeer klein.

Gisteren tijdens een controle ben ik voorbij de pijltjes gereden omdat ik met mijn neus op mijn GPS zat, en dus de 34 pijltjes die mij duidelijk maakte dat ik naar links moest niet had gezien :lol:

BTW: Bosberg zit niet in ons parcours. ;-)

Aan de GPS loggers: gelieve rekening mee te houden dat in ons parcours een tiental privé passages zijn die enkel en alleen toegankelijk zijn voor de herdermarathon. Als jullie willen dat er nog een vierde offroad editie komt, gelieve rekening te houden met deze passages in de toekomst.
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

De Skellebikers zullen ook van de partij zijn. Enkele onder ons gaan voor de XXXL!!

tot zaterdag!
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Herder Ronny wrote:
GPX tracks worden niet ter beschikking gesteld omdat ondertussen bij het uitpijlen al een paar aanpassingen gebeurt zijn en dus niet meer accuraat zijn.

Aan de GPS loggers: gelieve rekening mee te houden dat in ons parcours een tiental privé passages zijn die enkel en alleen toegankelijk zijn voor de herdermarathon. Als jullie willen dat er nog een vierde offroad editie komt, gelieve rekening te houden met deze passages in de toekomst.
Misschien even oproepen om de gps logs welke op ritten met veel privé in (zoals deze) niet meer door te sturen naar site's die deze logs publiceren, om de verleiding niet te groot te maken om deze na te rijden en omdat we binnenkort anders steeds naar het Zuiden of Oosten des lands kunnen trekken als we nog een deftige toer(ke) willen bollen :-? :-? :-?
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

svenne wrote:Aangenaam, en uw achternaam is hoogstwaarschijnlijk Peeters? :)
Of het op u broer of op mij is dat je zal moeten wachten wordt nog maar de vraag :)
:-) Ik ben inderdaad Aarjen zijn zus.
Och ja, zijn conditie is ook niet wat het moet zijn hoor (maar ja, wat wilt ge ook met al dat werk dat die proffen en assistenten van de geografie geven :wink:), dus dat verschil zal wel meevallen. En we hebben tijd om te wachten ze, kheb niks anders extra voorzien die dag behalve in de zetel hangen en slapen. :wink:
Post Reply