sterkte...mars wrote:nog altijd niks aangehad bijna 2 weken geleden bestelling gedaan al een paar keer proberen te bellen tevergeefs en proberen te mailen maar krijg geen antwoord die shop bestaat toch nog he
BIKESPORT ASSE
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Fred Kroket
- Mountainbiker
Post by Fred Kroket »
op 31/1 wielsetje besteld bij Bikesport, én betaald! Tot op heden heb ik geen idee of ik die wielen ooit nog gaan zien. Telefoon nemen ze gewoonweg niet op, mails beantwoorden ook niet. Ze hebben chance dat ik een uur moeten rijden tot aan hun winkel. Misschien doe ik dat best eens om mijn geld terug te eisen 
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Lieze wrote:Ga eens naar een echte onlineshop. all4bikes.
+1 : topservice en geen gezever achteraf.
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Dat zou je best doen ,er naartoe gaan want andersFred Kroket wrote:op 31/1 wielsetje besteld bij Bikesport, én betaald! Tot op heden heb ik geen idee of ik die wielen ooit nog gaan zien. Telefoon nemen ze gewoonweg niet op, mails beantwoorden ook niet. Ze hebben chance dat ik een uur moeten rijden tot aan hun winkel. Misschien doe ik dat best eens om mijn geld terug te eisen
Ik weet het niet, staan al pagina's vol van negatieve ervaringen.
Anderzijds staan er pagina's vol van alleen goeie ervaringen met :
All4Bikes
VRV
Beide uit BE ook, wat moet ge nog meer ?
PS : Der zit niks anders op om naar de winkel te gaan, te kamperen voor de deur tot ze open doen en als het moet "reklame te maken" ter plaatse liefst als er klanten zijn dan marcheert alles veel vlugger (spijtig dat ge tot zulke acties moet komen).
Al zouden ze mij een voorstel doen of iets aansmeren, nt meer aannemen en mijn ZORROS ergens anders spenderen.
Anderzijds bij een LBS als je een beetje klant zijt geven die ook goeie prijzen en als ge dan eens uw wiel moet gerich worden dan vraagt hij ook niks.
Meestal is lokaal kopen uiteindelijk goedkoper !!!
Anderzijds staan er pagina's vol van alleen goeie ervaringen met :
All4Bikes
VRV
Beide uit BE ook, wat moet ge nog meer ?
PS : Der zit niks anders op om naar de winkel te gaan, te kamperen voor de deur tot ze open doen en als het moet "reklame te maken" ter plaatse liefst als er klanten zijn dan marcheert alles veel vlugger (spijtig dat ge tot zulke acties moet komen).
Al zouden ze mij een voorstel doen of iets aansmeren, nt meer aannemen en mijn ZORROS ergens anders spenderen.
Anderzijds bij een LBS als je een beetje klant zijt geven die ook goeie prijzen en als ge dan eens uw wiel moet gerich worden dan vraagt hij ook niks.
Meestal is lokaal kopen uiteindelijk goedkoper !!!
- kristof gilis
- Mountainbiker
ervaring met bikesport.be
Post by kristof gilis »
heb ook al zo een negatieve ervaring met hen gehad. Reba vork via webshop . op tijd overschrijving en al gedaan, maar nooit een vork gezien. veel emailen en na lang aandringen een reactie gekregen. tja het was de schuld van de koerier. die was de zending kwijt en ja dan had ik pech hé want hij had zijn werk gedaan. ikke mailtjes gestuurd en ook gedreigd dat ik naar politie ging en naar consumentenorganisatie. had ik niet moeten doen want dan is alles ge-escaleerd. na lang wachten toch besloten om tot ginder te gaan, 1,5 uur moeten rijden. mijn beklag gaan doen en dan hebben ze uiteindelijk toch mijn geld teruggegeven nadat ik heb moeten dreigen dat ik de politie ging bellen. straf hé en uiteindelijk hé is die vork nooit opgestuurd geweest !!! koerier is nooit gecontacteerd geweest om deze vork op te komen halen bij hen en tot bij mij te brengen. en dit is geen leugen want ik heb het koerierbedrijf gebeld.
DUS ervaring met de webshop van bikesport=> AFRADER !!! zeker niet doen. over de shop zelf kan ik niets zeggen want buiten mijn geld terug gaan halen heb ik daar nooit meer een voet binnengezet. geef mij maar VRV bike, dat is pas service !!!
DUS ervaring met de webshop van bikesport=> AFRADER !!! zeker niet doen. over de shop zelf kan ik niets zeggen want buiten mijn geld terug gaan halen heb ik daar nooit meer een voet binnengezet. geef mij maar VRV bike, dat is pas service !!!
Re: ervaring met bikesport.be
+ 100.000. Das de beste webshop waar ik al gekocht heb.kristof gilis wrote:geef mij maar VRV bike, dat is pas service !!!
Voor diegene die online bij Bikesport iets willen kopen en dit (hopelijk) nog lezen: BLIJF WEG BIJ BIKESPORT !