Goesting in de KoRn, of in dat wandeltochtje ginder?Stalen Worm wrote:nog 1,5 weekskes werken... ik hemd ier zooooooooooooveel goestink in he!!
Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- orangecrash
- Mountainbiker
Post by orangecrash »
blijkbaar wil de organisatie geen transfers van nummer meer doen
van één persoon naar de andere.
Lijkt me wel een probleempje te gaan worden om tickets door te verkopen.
orangecrash wrote:blijkbaar wil de organisatie geen transfers van nummer meer doen
- KoRn
- Mountainbiker
nen HD Film zal ook wel goed zijn zeker...caketuSS wrote:Awel, da's zowat het hoogtepunt van mijn najaar om naar uit te kijkenparcival wrote:1 woord Cactuss: VENTILATOR!!!!!!![]()
Niet terugkomen zonder foto's hé
Wel slecht weer daar in de week voor de roc.....regenbuien, regenbuien, regenbuien..enn ik had toch op 30 graden gehoopt..dat valt allemaal nogal tegen
Als het daar regent is dat niet zoals hier voor dagen of weken.KoRn wrote:
Wel slecht weer daar in de week voor de roc.....regenbuien, regenbuien, regenbuien..enn ik had toch op 30 graden gehoopt..dat valt allemaal nogal tegen
Nu schijnt het zonneke er al weer en ze geven voor de volgende dagen volle zon. Enkel vrijdag zou er hier en daar een bui kunnen vallen, meestal is dat dan zelf nog niet aan de kuststreek.