koop liefst skibril want ze klappen van hevige sneeuwvalfreezy wrote:Kies toch maar voor die bril!Silent Driver wrote:Wil hier niet moeilijk doen,hoor,maar inschrijven tot 12u voor zo een onderneming,vind ik persoonlijk wat aan de lage kant,de bikers komen van alle kanten van t'land.Dit in vergelijking met andere toertochten kan er later gestart worden of heb ik er over gelezen,dan heb ik dringend een bril nodig en neem ik mijn woorden terug.
SD![]()
Je zou al tevreden moeten zijn dat je tot 12u kan starten, veel zondagse toertochten sluiten hun inschrijving al af om 10u30-11u.
Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
De VWB legt ons deze starturen op, dus helaas kunnen wij hier niks aan veranderen. Daarbij is het al om 16u30 donker.freezy wrote:Kies toch maar voor die bril!Silent Driver wrote:Wil hier niet moeilijk doen,hoor,maar inschrijven tot 12u voor zo een onderneming,vind ik persoonlijk wat aan de lage kant,de bikers komen van alle kanten van t'land.Dit in vergelijking met andere toertochten kan er later gestart worden of heb ik er over gelezen,dan heb ik dringend een bril nodig en neem ik mijn woorden terug.
SD![]()
Je zou al tevreden moeten zijn dat je tot 12u kan starten, veel zondagse toertochten sluiten hun inschrijving al af om 10u30-11u.
- SafariChris
- Mountainbiker
Post by SafariChris »
Wacky Racer Bontempi wrote:De VWB legt ons deze starturen op, dus helaas kunnen wij hier niks aan veranderen. Daarbij is het al om 16u30 donker.freezy wrote:Kies toch maar voor die bril!Silent Driver wrote:Wil hier niet moeilijk doen,hoor,maar inschrijven tot 12u voor zo een onderneming,vind ik persoonlijk wat aan de lage kant,de bikers komen van alle kanten van t'land.Dit in vergelijking met andere toertochten kan er later gestart worden of heb ik er over gelezen,dan heb ik dringend een bril nodig en neem ik mijn woorden terug.
SD![]()
Wij staan meestal om 06u00
VEEL SUCCES WACKY'S !!
-
Silent Driver
- Mountainbiker
Post by Silent Driver »
Sorry,bontempi,wist niet dat de bond die start uren bepaald.Bedankt voor het antwoord en tot morgen...Wacky Racer Bontempi wrote:De VWB legt ons deze starturen op, dus helaas kunnen wij hier niks aan veranderen. Daarbij is het al om 16u30 donker.freezy wrote:Kies toch maar voor die bril!Silent Driver wrote:Wil hier niet moeilijk doen,hoor,maar inschrijven tot 12u voor zo een onderneming,vind ik persoonlijk wat aan de lage kant,de bikers komen van alle kanten van t'land.Dit in vergelijking met andere toertochten kan er later gestart worden of heb ik er over gelezen,dan heb ik dringend een bril nodig en neem ik mijn woorden terug.
SD![]()
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
wij zijn er klaar voor , momenteel nog steeds met een 10 tal choufkes, maar ze verwachten sneeuw vanaf de kust zou kunnen zijn dat er enkelen afhaken
Het moet nog altijd veilig zijn om in Westkapelle te geraken, éénmaal ginder is het geen probleem
AL meer nieuws over het parcours ?
Ik kom af met mijn nieuwe bike

Het moet nog altijd veilig zijn om in Westkapelle te geraken, éénmaal ginder is het geen probleem
AL meer nieuws over het parcours ?
Ik kom af met mijn nieuwe bike

- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Momenteel al aan het sneeuwen in leffinge
Maar misschien gaat het al gestopt zijn tegen morgenochtend.. en zijn de banen richting Knokke sneeuwvrij gemaakt en kunnen we biken in verse sneeuw... wat het toch een beetje veiliger maakt.
Maar misschien gaat het al gestopt zijn tegen morgenochtend.. en zijn de banen richting Knokke sneeuwvrij gemaakt en kunnen we biken in verse sneeuw... wat het toch een beetje veiliger maakt.
- Traxer
- Kerstman
In aartrijke ook al een 2-tal nieuwe centimeters.....leffingenoartje wrote:Momenteel al aan het sneeuwen in leffinge![]()