Maar 1 minpuntje..waar zijn die bordjes voor met daarop "Helling #10, 600m, 500hm, 8%" en dat er dan 10 meter verderop een slang van mensen de fiets omhoog duwen door 25% steenslag?
Helaas gestart op de 90 en de 65 gedaan, dus zal wel een DSQ worden
Post by Mr. Miyagi »
De uitslagen kan je vinden op http://www.chronorace.be en de foto's normaal op de website van sportograf, tenminste als ze al online staan. Maar bij de uitslagen staat voor je naam een link naar je persoonlijke foto's.SD2E wrote:De eerste ardennenrit die ik deed dus voor de 65km gegaan, gelukkig want is echt wel zwaar![]()
Laatste klimmetjes echt wel traag opgereden kracht was wat weg...
Gemiddelde van 15km/h met redelijk wat file/stapwerk dus valt al bij al nog mee...
Volgend jaar wat trainen en de lange afstand eens proberen.
Waar kan je tijden en foto's weervinden?
Gevonden, merciMr. Miyagi wrote:De uitslagen kan je vinden op http://www.chronorace.be en de foto's normaal op de website van sportograf, tenminste als ze al online staan. Maar bij de uitslagen staat voor je naam een link naar je persoonlijke foto's.SD2E wrote:De eerste ardennenrit die ik deed dus voor de 65km gegaan, gelukkig want is echt wel zwaar![]()
Laatste klimmetjes echt wel traag opgereden kracht was wat weg...
Gemiddelde van 15km/h met redelijk wat file/stapwerk dus valt al bij al nog mee...
Volgend jaar wat trainen en de lange afstand eens proberen.
Waar kan je tijden en foto's weervinden?
Post by farmer/cowboy »

Chapeau als je nergens anders voet aan de grond gezet hebtfarmer/cowboy wrote: Hoort meer in ne wandeltocht mijn inziens, is toch niet te rijden. Is er wel heel mooi maar brengt niks bij aan de mountainbiketocht. En als da stuk onmisbaar is ifv verbinding of zo toch nog liever een paar zware asfaltklims in den omweg dan deze gevaarlijk gladde wandelpad.
uiteraard moet dit stukje erin blijven. bij den echten mtb moet je nu eenmaal eens een stukje te voet gaan. als dit NIET een superklim of superafdaling oplevert, dan hoeft het inderdaad niet, maar indien WEL, dan geeft het absoluut niet.lowie wrote:Chapeau als je nergens anders voet aan de grond gezet hebtfarmer/cowboy wrote: Hoort meer in ne wandeltocht mijn inziens, is toch niet te rijden. Is er wel heel mooi maar brengt niks bij aan de mountainbiketocht. En als da stuk onmisbaar is ifv verbinding of zo toch nog liever een paar zware asfaltklims in den omweg dan deze gevaarlijk gladde wandelpad..
Dit stuk is ocharme vijftig meter lang om nadien over te gaan in één van de mooiste klim-singletacks van het parcours. Ik snap het allemaal niet meer - dit hoort toch bij de spirit van het échte mtb-en.
En je moest eens weten hoe ze hebben moeten onderhandelen om dit stuk er sinds vorig jaar in te krijgen.
Post by farmer/cowboy »