Tga nie me de Cube zijn ze maar eerder met de CrossfietsTHE_MaRiJn wrote:Da zal wel e, kga je wel herkennen op je roden cubeAMG wrote:Ah tof daj komt!THE_MaRiJn wrote: Haha goe initiatief![]()
Ik kom zeker ook af op junder tocht ze, maar dan wel voor de grote afstand, kben echt benieuwd...
Wel zonder mn maat, den Bram, want ij zit dan in Dinant( Hierbij: veel succes e
)
grtzz
Hopelijk zien we elkaar daar é(denk ik
)
15/03/2009 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Tga nie me de Cube zijn ze maar eerder met de CrossfietsTHE_MaRiJn wrote:Da zal wel e, kga je wel herkennen op je roden cubeAMG wrote:Ah tof daj komt!THE_MaRiJn wrote: Haha goe initiatief![]()
Ik kom zeker ook af op junder tocht ze, maar dan wel voor de grote afstand, kben echt benieuwd...
Wel zonder mn maat, den Bram, want ij zit dan in Dinant( Hierbij: veel succes e
)
grtzz
Hopelijk zien we elkaar daar é(denk ik
)
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Na een maandje zonder velo zal ik ook aanpikken tegen te zevenen,als 't een minuutje later is dan rijden we een kilometerke vlugger é.cowboy peter wrote:7u zal al vroeg genoeg zijn , +- 18km rijden > +- 45 minuten, dus tegen kwart voor acht ter plaatseveeteeteetje wrote:@Cowboy :
Hoe laat spreken we af???
6u45 - 7 u aan uw voordeure???
tut ton. GP
@ slijkske:ge moet mie nie meerekenen maer.....maakt moa daje wat in uj kot èt é!!!
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
Vanmorgen de laatste verkening gedaan van het parcours en zeer goed meegevallen, overal goed bereidbaar met slecht enkele slijkige passages waar fietsen nog mogelijk is.
Vanmiddag nog de laatste werken aan de technische zones en het klarzetten van de sporhal en dan zijn we er klaar voor.
Vanmiddag nog de laatste werken aan de technische zones en het klarzetten van de sporhal en dan zijn we er klaar voor.
- Moustache
- Kerstman
Aah... ik dacht dat ik je deze week op de autostrade was tegengekomen tijdens de opwarming...grote plateau wrote:Na een maandje zonder velo zal ik ook aanpikken tegen te zevenen,als 't een minuutje later is dan rijden we een kilometerke vlugger é.
http://www.youtube.com/watch?v=EN2mro5xJl4
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Tja ke ben nog niet onzeker genoeg ssshhhhhlucvdb wrote:Ik vraag me toch af hoe jullie dat kunnen inschatten.den wakkere bakker gits wrote: Kortom we zijn voorzien hoop ik.
Een ding lijkt me zeker : juist gepast is in dit geval een klein mirakel
K'zit er ook mee dak niet genoeg zal hebben.
Tomme je hed dit beter niet geschreven