22/02/2009 Allennes-Les-Marais

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bart Verlinde
Mountainbiker

Post by Bart Verlinde »

rolling stone wrote:Gisteren te laat aangekomen om samen te kunnen vertrekken met de forumtrein,dan maar de achter volging ingezet samen met mijn broer(BAVIK) en filiep72.eerst Lisalized ingehaald(goe bezig =D> =D> =D> ) en juist voor de bevoorrading den trein ingehaald en dan hop naar Wingles.
prachtig,formidabel,perfect bepijld goeie plek voor de bevoorrading en ideale terugweg langs de vaart.
mijn vooruitzichten voor volgend jaar zijn.
eerst inshrijven
met de auto naar Wingels
fietsen tot ik er bijna bij neerval
terug met de auto naar de inshrijving,broodje,soepke ,pintje......en terug naar huis
SSSSSTTTTT : Wij hebben dit idee dit jaar toegepast. Zalig : de eerste doortocht was er geen kat te bespeuren. Bij de 3de doortocht was het al af en toe file. We hadden wel het respect naar de organisatie om ons in te schrijven en te betalen , dan terug de auto in , parkeren vlak aan die brug en dan het bos verschillende keren doorkruisen. Want vorig jaar hebben we de volledige tocht gereden met als conclusie dat base de wingles het mooiste stuk was en dat de rest af en toe wat tegenviel. Ik bedoel als je de toertocht van Allenes Les Marais vergelijkt met Annay Sous Lens. Annay Sous Lens was de hele tocht heel mooi terwijl Allennes Les Marais vooral focust op die 10,5 km, die trouwens enorm die moeite zijn. Trouwens ik heb opgemerkt dat er ook vaste bepijling voorzien is in BDW/

Weet er iemand waar ik dit parcours kan terugvinden op het WWW ?
GENIETERKE
Mountainbiker

Post by GENIETERKE »

Awél se da was toch al een tijdje geleden dat we er zo hebben van genoten! Het Westvlaoms geploeter laten we zo als gewoonlijk in de winter links liggen. Dus m'n 1ste MTB ritje was er direct eentje met een hoog fun gehalte !!! Woar is't vlg weeke??? T'was vooral aan motorbiker te danken dat we er bij waren =D> =D> . Samen met Lisalized 1ste stukje gereden, ondertussen de spectaculaire vorderingen gezien die ze toch al weer gemaakt heeft ! Pure girlpower :evil:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Bart Verlinde wrote:Weet er iemand waar ik dit parcours kan terugvinden op het WWW ?
Het enige dat ik terugvind is iets op dewebsite van de gemeente Wingles, waar ze het hebben over een route van 7.5 km...
Misschien moet je ze eens een mailtje sturen...
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Moustache wrote:
Rodenbach wrote:damn, nooit gezien, da ficheke (ondanks dat de Zouaven het op voorhand wel aangekondigd hadden)... waar hing da juist?
Op drie-vier plekken... Ik had het vorig jaar gezien, maar wist niet echt wat het was tot ik het na de rit op de franse forums (of is het fora?) las. Had ik er dit keer niet opgelet, dan waren de olijke 5 waarmee we naar de aankomst reden er ook weer voorbij gereden. :roll:

DANK U WEL MOUSTACHE !
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

heeft er al iemand de foto's ergens teruggevonden behalve die van Tignon ?
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

moonrider wrote:heeft er al iemand de foto's ergens teruggevonden behalve die van Tignon ?
http://vttleszouaves2.free.fr/reportage ... s/raid_09/
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

"ai gie de kleurpotloodjes mee?"

"joak, joak, joak.... hierzi, vor elk jintje"
Image

"t'wa geestig hé..... ki de ke dao, wuke schcoine vrouwn achter den toog"
"duve nie kiekn"
Image
Last edited by Motorbiker on Tue 24 Feb 2009 23:25, edited 1 time in total.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Image

- Peisde dat uwe pa doorheeft daj maar met 1 been aan het duwen zijt?
- Ba nej.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

:lol: :lol: :lol:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

zaluh, i want more :lol:
Post Reply