Al een tijdje bekomen van het feestjeGweñito Gafotas wrote:En? Al bekommenden mountenbiker wrote:zeer late beslissing voor de Persistence tour ,ale we vertrekken toch
zal vet feestje worden
Was nog leutig, vond wel dat alle groepen maar tamelijk kort gespeeld hebben. Discipline, H²O en sick of it all vond ik 't beste. Terror vond ik dees keer wa tegen vallen. Nog een minpuntje, die paar nazi skins tijdens en na Discipline die de boel wa kwamen verzieken op 2 meter van ons
Zijn wel netjes vakkundig uit de zaal verwijderd, bende losers. Hopelijk volgend jaar weer in Kortrijk of den AB, de mast zuigt kasseistenen
Optredens/festivals (alle genres welkom) topic II
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- Gwen
- Mountainbiker
Cool affiche voor dat Max HXC en metalfest hè
Had zo een flyerke gekregen op de persistence... just spijtig dat 't in de week valt van 2 keer AC/DC en Metallica, zal wat veel worden peis ik... Maar Behemoth en consoorten en daar dan nog 'ns discipline en andere core knakkers bij, dikke feest! Deviate gaan we ook zien.
Bij de weg, Groez belooft ook leuk kabaalfeestje te worden:

Ben al geweldig fan van die affiche zelf, beetje à la Tim Burton
En Riorock heeft o.a. Madball en This is hell weten te strikken:
Bij de weg, Groez belooft ook leuk kabaalfeestje te worden:

Ben al geweldig fan van die affiche zelf, beetje à la Tim Burton
En Riorock heeft o.a. Madball en This is hell weten te strikken:
Ondertussen zijn de eerste namen voor de twaalfde editie van Rio Rock bekend: de Belgische punkband Sixtoys, de Canadezen van This Is A Standoff komen graag nog eens terug, de Duitse hardcore band The Blackout Argument, De Britse hardcore band Dead Swans en de Amerikaanse hardcore band This Is Hell.
De headliner voor de volgende editie ligt ook reeds vast: MADBALL!!!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
@ Gweñito Gafotas njammie
wat worden we weer verwend zien dat ik er geraak is nog een hele tijd

- toon pertetotal
- Mountainbiker
Heel goe geamuseerd met slipknot.Mochten niet meer op de benedenvloer(was al vol)dan maar op eerste verdiep rechts van het podium.Daar heb je dus fantastisch zicht op het podium zonder dat je wat moet missen van de sfeer.Vond alles OK,goede performence van de groep,leuke show(zonder te overdrijven)en het publiek dat goe meewilde.Kortom:ik keerde tevreden terug.