Optredens/festivals (alle genres welkom) topic II

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Gweñito Gafotas wrote:
den mountenbiker wrote:#-o zeer late beslissing voor de Persistence tour ,ale we vertrekken toch :-D zal vet feestje worden :bounce:
En? Al bekommen :-D Was nog leutig, vond wel dat alle groepen maar tamelijk kort gespeeld hebben. Discipline, H²O en sick of it all vond ik 't beste. Terror vond ik dees keer wa tegen vallen. Nog een minpuntje, die paar nazi skins tijdens en na Discipline die de boel wa kwamen verzieken op 2 meter van ons #-o Zijn wel netjes vakkundig uit de zaal verwijderd, bende losers. Hopelijk volgend jaar weer in Kortrijk of den AB, de mast zuigt kasseistenen :wink:
Al een tijdje bekomen van het feestje :-) wat de groepen inhoud ben ik van zelfste mening Discipline, H2O en sick of it all waren heel goe.De show vond ik inderdaad ook kort :-? .Tijdens Discipline ook van die gasten gezien in de pit :roll: .Dat was tijdens Born From Pain dat de zanger er op reageerde dan stond ik al terug van achter.Terror vond ik wel meevallen heb die gasten nog niet gezien #-o .Dor Or Die vond ik niet goed.Voor de rest shirts ed rap uitverkocht of enkel nog kleinere maten.We hebben het overleefd =D> hopelijk terug een andere zaal
pcbiker
Mountainbiker

Post by pcbiker »

optreden: crescendo van clouseau, hebben gratis kaartjes gekregen, beste plaatsten van het sportpaleis! waarom niet dan :-D
den mountenbiker
Mountainbiker

Image

Image
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Cool affiche voor dat Max HXC en metalfest hè :-D Had zo een flyerke gekregen op de persistence... just spijtig dat 't in de week valt van 2 keer AC/DC en Metallica, zal wat veel worden peis ik... Maar Behemoth en consoorten en daar dan nog 'ns discipline en andere core knakkers bij, dikke feest! Deviate gaan we ook zien.
Bij de weg, Groez belooft ook leuk kabaalfeestje te worden:
Image
Ben al geweldig fan van die affiche zelf, beetje à la Tim Burton :wink:
En Riorock heeft o.a. Madball en This is hell weten te strikken:
Ondertussen zijn de eerste namen voor de twaalfde editie van Rio Rock bekend: de Belgische punkband Sixtoys, de Canadezen van This Is A Standoff komen graag nog eens terug, de Duitse hardcore band The Blackout Argument, De Britse hardcore band Dead Swans en de Amerikaanse hardcore band This Is Hell.
De headliner voor de volgende editie ligt ook reeds vast: MADBALL!!!
den mountenbiker
Mountainbiker

@ Gweñito Gafotas njammie =P~ wat worden we weer verwend zien dat ik er geraak is nog een hele tijd :-k :wink:
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Vervoer gezocht voor Oasis,13_01 vorst nationaal

mvg
toon pertetotal
Mountainbiker

Post by toon pertetotal »

8 juni
Koningin Elisabethzaal Antwerpen
Morrissey

We zijn erbij :lol:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

morgen:COB ,Machine head and SLIPKNOT
Feestjeeeee :-D :-D :-D
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

alexi wrote:morgen:COB ,Machine head and SLIPKNOT
Feestjeeeee :-D :-D :-D
Ik ging voor Machinehead :wink: sturen die hun kat :-D dan maar staan koekeloeren op COB (niet m'n ding) en Slipknot. Viel beter mee dan verwacht eigenlijk, vooral fan van die roterende drum op 't einde :wink:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

Heel goe geamuseerd met slipknot.Mochten niet meer op de benedenvloer(was al vol)dan maar op eerste verdiep rechts van het podium.Daar heb je dus fantastisch zicht op het podium zonder dat je wat moet missen van de sfeer.Vond alles OK,goede performence van de groep,leuke show(zonder te overdrijven)en het publiek dat goe meewilde.Kortom:ik keerde tevreden terug.
Post Reply