Dus toch geen FR uitvoering...
Binnenkort dus gewoon twee koerspakskes te krijgen, de oude versie en de "extreme" versie?
Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Truitjes kunnen in ieder geval in FR versie. Hangt alleen af van wie ze produceert wat de mogelijkheden exact zijn.
Ik stel voor om eens alles op een rijtje te zetten, we kunnen toch niets maken waar iedereen mee tevreden is. Dus 'k zou een gedetailleerde poll willen opstarten. Ik overleg even met Kenneth hoe we 't aanpakken.
Misschien moeten we gewoon af en toe een tenuetje lanceren dat dan geproduceerd wordt op bestelling. Ik kom hier snel op terug.
gr - stefan
Ik stel voor om eens alles op een rijtje te zetten, we kunnen toch niets maken waar iedereen mee tevreden is. Dus 'k zou een gedetailleerde poll willen opstarten. Ik overleg even met Kenneth hoe we 't aanpakken.
Misschien moeten we gewoon af en toe een tenuetje lanceren dat dan geproduceerd wordt op bestelling. Ik kom hier snel op terug.
gr - stefan
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Voor mij zijn de laatste ontwerpen dik OK.
Maar waarom iedereen niet de keuze laten voor de kleur.
MAW : zwart als basiskleur + een 2de kleur ( rood, blauw, weet ik veel ) zodat het toch een klein beetje bij onze velo past
allé twas maar een idee hoor
Maar waarom iedereen niet de keuze laten voor de kleur.
MAW : zwart als basiskleur + een 2de kleur ( rood, blauw, weet ik veel ) zodat het toch een klein beetje bij onze velo past
allé twas maar een idee hoor
We hebben de voorbije week besproken hoe we de keuze van het ontwerp en de bestelling gaan aanpakken en we zijn gisteren tot een concreet voorstel gekomen. We zullen volgende week de weerhouden designs en prijzen voorstellen zodat iedereen kan weergeven welke kledij hij/zij zou bestellen met welk design.
Dan zouden we een 3-tal weken de kans laten voor iedereen om te bestellen zodat de kledij ergens 2e helft juni geleverd wordt.
Iedereen een eigen kleur laten kiezen is inderdaad leuk, maar heeft 2 grote nadelen: de kostprijs per tenue wordt een pak hoger én er gaat gegarandeerd hier en daar iets fout met de productie.
Gr - stefan
Dan zouden we een 3-tal weken de kans laten voor iedereen om te bestellen zodat de kledij ergens 2e helft juni geleverd wordt.
Iedereen een eigen kleur laten kiezen is inderdaad leuk, maar heeft 2 grote nadelen: de kostprijs per tenue wordt een pak hoger én er gaat gegarandeerd hier en daar iets fout met de productie.
Gr - stefan
- native instinct
- Mountainbiker